dilluns, 13 d’octubre del 2008

TRINXACADENES



Bé el passat dia 5 en Júnior i jo vam fer la TRINXACADENES!
Una cursa que a partir d’ara constarà en l’equip biker com una gran cursa de referència ja que la veritat és que va ser un recorregut ben bonic.
La cursa es tota per caminets i gairebé mai anem pel GR!!!
La cursa per mi no va tenir molta història ja que vaig anar a fer la cursa en un estat lamentable la qual cosa no em deixar disfrutar de la cursa.
La cursa es tota plena de pujades constants com es pot veure en el relleu de la cursa, però la major dificultat la presentava l’estat del terreny molt enfangat i fins i tot amb calamarsa que encara hi havia del diluvi del divendres.
Espero que ben aviat s’uneixin més bikers a l’equip per fer la cursa de la Trinxa nosaltres a un bon ritme i Aixa poder disfrutar d’aquest fantàstic recorregut.
Des de l’equip Biker volem felicitar l’organització de la cursa per tot el desplegament que van realitzar!!!
Moltes felicitats i esperem repetir l’any vinent.
Per cert aquest link podeu veure la classificació de la cursa

Dades de la sortida:
Distancia total:30,37 Km
temps total: 2.59
Velocitat mitja: 10.2Km/h
Velocitat màxima:40.1Km/h
Calories: 2395 Cal.
Ascens total:1212m
Descens total:1203m


9 comentaris:

David ha dit...

Què munic!!! Ja diràs quan vols que la fem. Al final jo no vaig anar ja parlarem. Estarà de puta mare conèixer més caminets per Vallromanes tinc moltes ganes de fer el recorregut. Ja diràs quan va bé fer-ho.

Anònim ha dit...

Hola amigatxos, si voleu disfrutar teniu la La Prehistorica el 23 de Novembre:

Apa aqui os passo l'enllaç:

http://www.larocaenbike.com/prehistorica/index.html

Tambe val a dir que es un pel mes dura que una Trinxa.

I Sergi a las competis s'ha d'anar en "condiciones" jeje...

ADEU I RAUXA

Jordi de BadaXtrem

Marc ha dit...

què guapa sergi!! camins nous per descobrir... a veure si algun dia d'aquests la fem.
kin perfil la cursa, tot pujades i baixades, el que es coneix com rompepiernas!!
per cert aquest dissabte sortideta, podríem començar a fer els recorreguts de la cursa de teià o anar cap a òrrius.
Encara he de penjar la sortideta de l'altre dia... cap al final de setmana la penjo

Marc ha dit...

per cert el tema del disseny del maillot està en marxa, he parlat amb el tonino i ja hi està pensant

maite ha dit...

OSTRES! QUINA POR DE PERFIL!!! jo dissabte torno! així que espero (encara que no hi confio) que el carlos s'apunti i poder anar acompanyada perquè tal com esteu tots em quedaré sola!
apa bikers!!

... maillot... com?

Carles ha dit...

Molt bé cucs!
El perfil de la TRINXA fa goig, i si a sobre és entre caminets ja és la hostia! Em venen moltes ganes de fer-la, tot i q de moment em toca estar quietet! ;)
Aviam si puc estar per la Prehistorica!
Per cert Wen, em sembla q no tindràs la sort de veure al Klo el Dissabte pq ja es deu estar fent les caques! Potser s'apunta en Raúl!
Ànims equipo!

Dj ha dit...

Esos Bikers!!!!!!Apunteu-vos a le TOUR que vindrà a BCN, juas!

david ha dit...

ey bikers!!

quería hacer la trinxa este año pero por causas mayores no pude.

podéis por favor enviarme el track

davidarranzmate@hotmail.com

Gracias!!

Carles ha dit...

Yep Plumi!
Aviam si t'ho curres i li envies el track al davidarranzmate@hotmail.com i demostres una mica de qualitat en utilització del GPS! Algun dia també ens podrien passar algun track d'alguna cursa com la Prehistòrica que no hem pogut fer i que ens agradaria probar!
VAMOS PLUMI!