divendres, 20 de novembre del 2009

. . . aquesta va de "dobletes" . . .

Aquest diumenge de Novembre hi havia molta gent amb lios, excuses i segur que alguns de resaca i tot. Només quatre motivats vam tenir els pebrots de llevar-nos i anar a pintar les roderes pels camins de la Serralada Marina!
I com no? les dues nissagues més fortes de l'equip hi eren presents per parelles:
Klo-Ghost
Rubis-Tete

Sortim des del quiosc de Passeig Sant Joan. Cada parella a un cantó del quiosc i gairebé ens truquem al mòbil per trobar-nos! jajajjaa! D'acord, anàvem una mica subats, però és que alguns havíem anat a fer una copeta la nit anterior! Però això no és cap problema i iniciem la pujada per la Creu de Montigalà, Sant Jeroni de la Murtra, i fem la foto oficial de la sortida al mirador de dalt la Vallensana.
Des d'allà seguim pujant paral·lels a l'antiga pedrera fins arribar al desviament cap a la font de l'Amigó. Allà agafem la dificilíssima baixada d'esglaons, arrels i curves tancades i molt tècniques que ens porten fins a la font.
Després de fer aquests camins tot es veu diferent!
Aviam si almenys algú ens llença una moneda! Encara que sigui al cap! ;)Després de fer el "mongolo" agafem el corriol en direcció Tiana.
A la foto es pot apreciar que aquí el camí és estret pq ni tant sols es veu.
Ei, k estem aquiiiii!!!

Ja hem escalfat les cames i cada vegada la germanor és més evident! mmm . . .
Arribem al Seminari, omplim els bidons i creuem el cim de la Conreria per arribar a dalt de Montgat. Just a Nou Pins aquestes vinyes ens fan d'escenari ideal per quadrar una altra foto d'equip.
Seguim per la pista carenant fins arribar a la urbanització de dalt de Font de Cera. Allà no deixem la pista i fem la volta cap a la Torre de sobre de Nou Pins per la part del darrera.
Tornem pel Seminari, fem el tub de pujada i pujem fins a la roca. Baixadeta fins a la paral·lela de la pedrera i en un plis ja estem de tornada!Herrero's and Viana's brothers al poder!!!!!

Salut ;)

Carles ha dit...

Punts actualitzats!
Encara dec un parell de cròniques però mica en mica!
vai a numi k se m'ha anat l'olla . . . :O

maite ha dit...

EL REPORTERO MÁS DICHARACHERO DE L'EQUIP HA TORNAT A ACTUAR AMB LA MESTRIA QUE EL CARACTERITZA... ;))