diumenge, 6 d’abril del 2008

Los Viejos Rockeros nunca mueren!

Aquesta és l'entrada cap a un nou punt de trobada Biker. Per alguns de nosaltres és escenari d'anècdotes passades que recordem sovint! L' integrant més Casper de l'Equip Biker sempre recorda la mateixa història d'aquesta bonica Masia del segle XI amb vistes impresionants. Però per arribar-hi quatre valents de l' equip van sortir de la Riera de Teià un Dissabte assoleiat cap allà a les 10 del matí. La sortida va suposar recòrrer més de 27 km en una mica més de dues hores, a una velocitat mitja de 13.37 km/h i amb una velocitat màxima tornant del Dolmen d'en Toni a Quatre Camins de 63.99 km/h. Per tenir més informació de la sortida haurem d'esperar que el Niño Burbuja adjunti un comentari amb les seves dades, si és que sap fer anar el GPS! ;)Foto Oficial de la sortida. Tot i que les autoritats demanavan prodència ens va ser impossible no superar els 30 km/h a moltes parts del recorregut.

Després de passar per primera vegada pel davant de Can Raspi amb les portes tancades vam pujar cap a l'Arròs i després vam seguir per la Cornissa. Després baixadeta per la trialera paral.lela a la Pista fins al punt d'informació de Quatre Camins i paradeta per eixugar-nos la suor i alguns per treure's les ulleres. ;( Una vegada vam passar el Dolmen i vam decidir agafar el camí cap a Cellecs algú se n'adona que s'ha oblidat les ulleres, aquelles que tant ben posadetes estavan a la foto anterior. Mireuquina cara li va quedar a aquest person!
Camí cap a Cellecs vam decidir probar d'anar cap a Vilanova del Vallés. Visita cultural a l'església de Vall Romanes. Des de Vallromanes vam tornar a pujar fins a l'Arròs per agafar una desviació fins aquest nou punt de trobada. Just a les seves portes tenim aquesta font tan entranyable.

Integrants de l'Equip Biker: JA SOM AQUÍ!!!
BENVINGUTS A CAN GURGUÍ!
Després baixadeta fins a la Riera amb la roda del davant punxada; cap problema per The Black Horse! ;)

Carles ha dit...

Per si a algú no li havia quedat clar en Casper és La Gallinita Turuleta!!! ;D Vamos Charlie Brown! A ver cuando reapareces!

Marc ha dit...

Boníssima crònica tt, m'he partit el cul, ets un artista!! qué arte tienes fenómeno!!carabídubi carabidubá. el sergi quan va veure can gurguí i que no sesvaïa el factor butifarra va tenir la noticia del cap de setmana

per cert, l'empanat que va oblidar les ulleres i va obligar a fer la pujada més forta 2 cops va ser el menda!!això si les vam recuperar!!

Carles ha dit...

Per cert, hi ha un petit error pq la velocitat màxima va ser per Vilanova. Arribant a Quatre camins del Dolmen la velocitat màxima va ser de 61.5 km/h
K lo seeepaaaassss!!!!!

Plumi ha dit...

Molt bona crònica tt ets un Crack!!!
Per cert espero penjar les dades del Gps ja les tinc a l'ordinador amb gràfique i tot de la ruta...
Bé la veritat es que encara no m'aclaro gaire!!!

maite ha dit...

quina crònica més maca! ho és tant, que no sé ni què dir! ole tete!

Carles ha dit...

Ah, m'havia oblidat d'una cosa molt important: el tlf de CAN GURGUÍ és 935729020!!!