dijous, 5 de juny del 2008

MAR i MONTANYA de Badalona a Alella

Tot i que amb l'arribada del bon temps és més difícil trobar caps de setmana lliures per fer les nostres sortides, comencem a aprofitar les llargues tardes i les hores de sol que tenim entre setmana. El passat Dimecres vam improvitzar amb en Plumi i en Junior una excursió per les dures rampes de la Serralada Marina.
A més hi ha algunes innovacions tecnològiques com aquest gràfic aportat pel GPS de la senyoreta Lapierre; en ell es veu que vam superar un desnivell acumulat de més de 500 metres fent un recorregut d'uns 29 km en un parell d'horetes a sobre la bici.

La foto oficial de la sortida la vam fer a dalt de la Vallensana després de rodar una mica menys de 1/2 hora. La veritat és que vam anar a un bon ritme i em vaig adonar que no sóc l'únic que entrena entre setmana, ja que aquest parell està en bona forma!!! ;)

Després de pujar pel camí paral.lel a la pedrera ens vam plantar als peus del Mortirolo per estudiar la pujada i per fer l'ultim comentari abans d'afrontar la dura ascensió, ja que per ella no et sobre ni una gota d'oxigen!

Després de superar gairebé aquests 200 metres de desnivell gaudim d'unes vistes increibles! Ja hem arribat al punt més alt de la sortida però encara no en tenim prou!

Aquí en Sergi ja està visualitzant el camí a seguir! Vamos Gordins!

Després de creuar la Conreria i arribar al cim dels 9 pins seguim el camí cap a Alella envoltats de vinyes i boscos. Just abans d'arribar a Font de Cera agafem una trialera a mà dreta que baixa paral.lela a la carretera d'Alella i ens deixa per sobre de la Riera que va a parar a La Companyia.
Una mica més avall ens fem aquesta foto amb aquesta prensa de fons!

Per estalviar-nos baixar envoltats dels fums i del perill del tràsit agafem el camí del mig d'Alella fins arribar a Montgat, on uns altres "fums" no tant tòxics però amb un aroma més potent que obliga a en Junior a posar-se les mans a la cara! Quina podoooor!!!

Ei, no era cap pet d'en Sergi sinó el final de la riera de Montgat!!! ;)

Aquí teniu un gràfic del recorregut en planta d'aquesta sortida!

A reveure!

maite ha dit...

que guachi!! molt bo tenir els gràfics, però no es poden ampliar i no s'observa bé.. però bueno, la idea s'aprecia i és el que comta. apa gent

Marc ha dit...

quin nivell companys!!!!
això va pujant de level!!molt xules les dades del gps de sergi, mola molt molt!!vam invertir bé!!
el tt ja està consolidat com un gran cronista, a més cada vegada es regala més amb fotos artístiques i comentaris fins!!
espero tornar aviat al equipo!!!

Dj ha dit...

Hola Bikers! Vaya nivelazo de equipo...Us haig de notificar que he penjat les botes així que espero poder fer alguna sortideta amb vosaltres. Quan feu una light feu-me un toque pq veig que potser no tinc prou nivell per un etapon dels que feu.
Ptons!!!

maite ha dit...

ostres Dani!!! pos el dia que jo torni podries començar... però em guanyes segur perquè el teu poderio de cames segur que és espectacular!! jeje

Carles ha dit...

Aguiiiiita! Això si que és un NOTICIÓN!!! Hauries de montar una festa del rollo Ronaldo per celebrar-ho i després fer un reportatge al Blog de La Calanya! ;) La veritat és que jo tinc liats aquest finde i el que ve, però això es mereix una celebració de la hostia!
Lo de la sortideta està fet i t'agafo la paraula! No t'escaparàs!

David ha dit...

Atenció protecció,

Els fitxatges sempre són benvinguts, ara que ja has dit que sortiràs el Carles no et deixarà em pau fins que ho facis eh, a més a més està per escrit. Per cert una sortideta molt maca entre setmana jo no vaig poder, és una pena.