dilluns, 10 de novembre del 2008

Anem a la font? No millor a la Buti directe!!!

La sortida d’ahír té grans novetats, entre elles i creiem que la més important es la presència d’en Klo!!!

S’acosta la cursa de Teià i els Biker presenten les novetats de cara a la cursa, com a novetats més destacades podem veure la inversió que ha fet el Klo amb sabates noves i pedals automàtics tot un luxe!!!



D’altra banda en Pluni no es queda enrera amb la Senyora Lapierre on incorpora rodes noves de cara a la temporada hivernal!!


A la Riera de Teià erem tres els Bikers que ens hem trobat, un cop allí hem fet els ajustaments pertinents i les fotos oficials de la sortida.
Hem fet una sortida ben clàssica la cursa de Teià de l’any passat!!!. Per allí hem trobat
un terreny molt humit i amb força aigua, així com algun bolet i pi despitat per la muntanya que feia que els elements es posessin al mig del nostre camí!!!
Ho haveu Vist!! Que fa aquest pi aquí!!!

Per la Riera de Vallromanes hem pogut veure una foto ja clàssica, la del biker mestre al seu aprenent mireu com anima el kp al Klo!!


Després hem anat pujant pels camins de Vallromanes, en direcció a Can Gurguí on ens esperava un bon esforzar…, però abans d’arribar allí un parell d’incidents ens han fet perdre el ritme!!
Aquests han estat “pajarón” del Kp on el soparet de la nit anterior li passava factura!!!

Després d’aquest incident l’estrena del Klo amb els pedals automàtics en forma d’una croquetilla especialitat de la casa!!! (típica del primer dia a qui no li ha passat)




Un cop passat aquest incidents hem arribat a can Gurguí on ens hem fotut la nostra buti!! Quins paios mireu quines cares que fem!!!


Aquí us deixo el mapa del recorregut que hem fet avui!! Penseu que no es pot veure tot el relleu amb molta claradat, però es força correcte!!!:-)

9 comentaris:

Marc ha dit...

K bé això de recuperar les clàssiques sortidetes bikers amb recompensa final!!
Kin gran fitxatge el senyor Charlie Brown, això si de cara a la propera sortida, obligatori agafar el casc i que et treguis les llumetes de les rodes de dominguero!!!
Sergi què passa que no surts a les fotillos?? homeeeeeee...
Respecte a Can Gurguí, quin esmorzar nanos: doble de huevo frito, buti, patates fregides i coke. I el sr klo, com a bon accionista de la philip morris, duia el seu paketet per a fer el cigarret dps de lesmorzar i tot!!i kines vistes des de can gurguí...
En 15 dies cursa de teià, jo intentaré sortir ak dimarts k tinc festa (david ja saps) i el proper finde (a veure si algu sapunta amb mi pk em sembla k estaré solet). apa bikers

maite ha dit...

sou uns persons de molt de cuidao....
la nova incorporació estrella del klo i la croquetilla per la galeria esta molt bé! el proposo com a biker de la setmana.
jo també penso que el sergi no surt!!!! homeeee


mmm jo ja no dic si torno o no torno perquè sóc una bocazas... aiiiii

maite ha dit...

què és això de que a l'enquesta hi apareguin el raúl i el carlos i jo no!!!!!!!! si algú em vol votar què??? ha de posar "un altre"? qui és un altre??
venga ya hombreeee com uns oblideu de mi així!!! no és juuuust!!! :(


ja està bé també que ni el marc no hagi dit res al respecte...mmmm

Marc ha dit...

sisi jo tb ho he pensat, amb una unica sortida a les espatlles el klo i el raul ni entren en aquesta classificacio!!!
jo postposaria lo de biker de lany per a mes endavant, encara falta molt 08.
per cert ahir vaig fer sortideta clandestina, sergi ja pots espavilar...
apalis

maite ha dit...

hombreeee pos clar!
que jo em vaig lesionar a ppi dany però havia sortit alguns dies més...
i aquest parell amb un dia ja poden ser biker de l'any!! aix..si jo fos home això no hauria passat... masclistes!
em proposo biker de l'any perquè sóc la que més mal s'ha fet de tots, apa.

;P :D

Plumi ha dit...

Mb tro ja veig que a la cursa arribaras mb.
Jo m'emporto la bici a LLivia i allà tb sortiré entrenant de cara a la cursa-.
Per cert ja ens has apuntat a la cursa?? pensa que el Junior tb vol venir.

David ha dit...

Ei mamons!!!
Què és això de sortir quan no puc, qui s'apuntaria per aquest dissabte a fer una sortideta matinal??? Marc si vols quedem el dimarts al matí però hauria de ser doreta que a la tarda treballo de tardes i entro a les 14 hores. I per aquest disssabte? Sergi al blog no cal que estalviïs lletres, no costen diners aquí. Que sapigueu que jo també he fet sortides clandestines, he baixat una mica el ritme però m'hi posaré un altre cop ben fort. A mi també apunteu-me a la cursa no us oblideu de mi. Apa-li nenes ens veiem.

Carles ha dit...

Ei companys!
Jo tb vindré a la cursa de Teià, però només a la botifarrada! ;) Però bueno, no és massa diferent del que veu fer el Dissabte, no? ;)
Apa cucs, tot i que és massa aviat per votar el biker de l'any ara ja està fet!

Marc ha dit...

ei david, jo m'apunto a fer una sortideta matinal mano a mano aquest dissabte. Ens truquem