dijous, 13 de novembre del 2008

Pedalada de Teià

Hola bikers,
Com ja sabeu el proper diumenge 23 de novembre pedalada de Teià.
Varis temes a comentar:
1.- Les incripcions les heu de fer per web al següent enllaç
http://www.teia.cat/continguts.php?MzAwOTA%3D&&&bnM%3D&L0Zlc3RhTWFqb3IwOC9pbnNjcmlwY2lvbnM%3D
Jo ja m'he inscrit: compto amb els següents bikers: David, Sergi, Junior, Carlos i jo, però si s'apunta algú més ja ho sabeu. Està restringit als primers 300 inscrits així que s'ha despavilar. La inscripció és gratuïta. Ens hem d'inscriure abans del 20 de novembre. Poseu-me en comentaris quan us inscriviu!!
2- Com veieu és obligatori portar casc (oído klo??)
3- La cursa és a les 9 però els dorsals els donen entre 8 i 8:30!!! al loro que s'ha darribar d'hora o si no no hi ha buti!!
4- Per últim, aquest dissabte intentarem anar a fer un simulacre de cursa en base al plànol que posen.

Adjunto cartell de la pedalada

11 comentaris:

maite ha dit...

jo sóc baixa. pujaré amb el carles a esmorzar a la palma perquè no ens donaran buti oi..jijiji

David ha dit...

Epppp,

Què grande tornar a fer la cursa de Teià tancant un any molt macu de bici. Jo ja m'he inscrit i ara inscriuré al TT perquè tingui la seva buti ben bona, tu Wen també estaria bé que ho fessis per tenir la teva buti. La sortideta del dissabte a quina hora a la riera?? On es pot veure el recorregut? Suposo que farem la de 30 kms. no?

David ha dit...

Ah per cert també li he dit al Frank que de moment no m'ha sabut confirmar la seva assistència.

Marc ha dit...

ei david, a les 9 a la riera de teià. El recorregut es veu una mica al cartell de la cursa, però vamos jo anirira a intentar fer la cursa de 30 del'any passat.a veure si aguanto...

Plumi ha dit...

ja ja m'he apuntat!!!
a veure si s'anima algun Biker mes!!

Plumi ha dit...

tb he inscrit al Junior pq no es pugui rajar!!!

maite ha dit...

dic una cosa... voleu dir que a mi i al tete ens donaran buti? si aquest any dónen dorsals a primera hora...
jo ho veig complicat.
no tinc clar si apuntar-me o no!

David ha dit...

bueno pues que sàpigues que el tt tindrà buti i tu no jejeje. El que està clar és que si no t'apuntes no en tindràs.

maite ha dit...

ale, pos ja mhe apuntat!!! però ja mexplicareu com recollirem la buti el tete i jo vestits "de normal" i sense dorsal...

Carles ha dit...

Jo no sabia que m'havies apuntat!
Jo tb crec que està complicat tenir buti. Quan arribem a dalt de la Riera nosaltres ja haurem esmorzat no Wen?
Vamos Bikers!

David ha dit...

Bueno no tenim fotos però que sapigueu que el Sr. Kapellades i jo vem fer la cursa dels 30 kms. i a més a més molt lleugerets sense fer parades d'importància en 02:40 min. no està pas malament. Bueno nois jo estaré a la cursa a les 8 per recollir el dorsal. No arribeu tard com l'any passat. Apa-li bikers!!!