dissabte, 29 d’agost del 2009

Sortideta Estiuenca

Doncs sí aquí hi ha uns quants que no parem.
Jo he hagut d'estar molt atent ja que ningú m'havia trucat per avisar-me de la convocatòria però un que està per tot... Ahir ja vaig veure la convocatòria i l'he confirmat avui.
Bé hem sortit desde casa'l TT que ha hagut de fer alguns retocs a la bici del Txona abans de que l'estrenés.

Hem pujat tots quatre per la creu de Montigalà passant pel mirador dels "Maricons" i aquí tenim unes quantes foticos per aquest bonic indret:







Després d'un petit descans hem seguit pujant direcció a la ROCA, un tram sempre difícil i cansat... I la foto oficial de la sortida:


Aquí sí que hem descansat agafant forces que sinó al baixar sempre hi ha més possibilitats de caure i TOT I AIXÒ:

Txona al suelo!!!! Ha catat una mica de sorra dolseta sense més conseqüències. Seguidament hem fet la cada dia més divertida trialera TUBULAR, increïble... arribant a la CASA DE COLÒNIES (no seminari), hem reposat aigua i de tornada cap a casa. Bé no sense abans LA GRAN CROQUETILLA DEL CARLOS a càmara lenta ensenyant-li al Txona com es fa una croquetilla profesional:


I ja per acabar fem el cim de la torre vigia baixant per la trialera de la Pedrera i el Camí Paral·lel (que per qui no ho sàpiga és el camí paral·lel que s'agafa a partir del desviament de la Font de l'Amigó) MOLT BONIC i ja sabeu:

S'HA DE VENIR!!!

6 comentaris:

maite ha dit...

molt bé bikers!! m'encanten les fotos de les croquetillas!! que dolços sou... ;)

Anònim ha dit...

SOC UN ANONIM QUE ALGUNA VEGADA A SORTIT AMB VOSALTRE, PER DIR ALGO.
ESTIC MOLT INDIGNAT DEL MAL COMPORTAMENT DE ALGUNS COMPONENTS DEL EQUIP BIKER, JA QUE FINS ARA,LA VOSTRA PAGINA WEB, TENIA UN CERT NIVELL, I JO, COM A BON BIKER, ENCARA ESPERO TOT EL REPORTATJE DELS TANT PRONUNCIATS PEDALS DE FOC, ELS QUALS,VAREU FER EN NO SE QUANS DIES.......JA.JA.JA
UNA SALUTACIÓ DE UN BIKER MOLT INDIGNAT

Marc ha dit...

UOLA Bikers, molt be aquesta crònica, s'aprecien els nous fitxatges de la temporada 09-10: loko-pantani i charlibrown, fent unes croketilles de benvinguda. Jo a la propera en finde espero apuntarme.
respecte al comentari de l'anònim completament d'acord, lesperada cronica de la pedals no arriba i ja fa pudor.
apa macos

David ha dit...

tranquilitat per l'anònim (que sembla que no ho és tant) i marc que en breu el carles ens deleitarà amb un gran reportatge

Xona ha dit...

Doncs si, hi han dos ncorporacions noves per l`ekipbiker, esperem continuitat!!
Tronxet i wen, aviam si tornem a agafar punts a la general..., per cert qui s`encarrega de posar els punts..? jejeje..., jo ja en tinc 2!
Apa bikers, SALUT!!

Carles ha dit...

Punts actualitzats!!!
Sobre el clam popular haig de dir que teniu raó, però el k estigui lliure d'assumptes pendents k tiri la primera pedra! ;)
Felicitats als zombis! Han tornat del més enllà!!!
Salut!!!