dimarts, 15 de setembre del 2009

Convocatòria a sortida per aquest finde

Apreciats bikers,
Després d'una llarga hivernació estival, convoco a una sortideta per aquest finde (quant de temps sense dir això...). En principi està convocada per dissabte 19 cap a les 9 matí a Teià, però hem de veure l'evolució del temps (ja us informaré al blog).
Farem una sortideta light de benvinguda per aquells com jo que fa molt que no agafem la bici, així que es preveu sortida clàssica 15-20 kms i butifarrada a can gurguí per mantenir la linia. Els germans herrero i en casu em van confirmar la seva presència, a veure si fem un bon peloton...
Us mantindré informats
Força bikers

11 comentaris:

maite ha dit...

a jutjar per la quantitat de respostes em sembla a mi que faràs un pelotón "de a uno"... ;S

Dj ha dit...

Aquest find will be raining cats and dogs, a bots i and barrals. Sofa petilla una bona peli i per la nit Futbol Club....

Carles ha dit...

No flipeu!!! Pelotón no sé, però un company el té assegurat. I a nosaltres quatre gotes no ens aturan.
Perfect!!! Dissabte a les 9:00h a dalt de la riera de Teià.

Vamooooooosssss!!!!!

Victor ha dit...

Jo em reenganxo aquest dissabte.

maite ha dit...

jo confirmo pel fungol at pollodi's house...! demà a nomí com una marmotilla!

Júnior ha dit...

Compteu amb mi evidentment! Per alguna cosa es van inventar els xubasqueros!! Ara bé, jo tinc el meu xòfer particular a la Polinèsia....alguna ànima caritativa que m'apropi fins a Teià??

Pit Bull ha dit...

Confirmo la meva assistencia.

Pit Bull ha dit...

Marc, jo vindre desde cabrils amb la bici, o sigui que de Badalona a Teia fas l'escalfament!

Marc ha dit...

sortida confirmada!!
ens veiem demà a les 9 a la riera de teià!!!
com patirem...

Laura ha dit...

Be bikers foteu-vos unes bones butis que jo em fotre amb en Sergi unes bones Pinyes Colades

maite ha dit...

ajajaja visca els nuvis!!

bona sortida bikers!