dilluns, 28 de setembre del 2009

SELÈNIKA 2009

Una aventura més...

Com ja sabeu amb un total de 107 kms. dels quals només 6.5 kms. són d'asfalt i la resta entre camins i senders, amb 43.6 kms. de pujada, 19 kms. de pla, sortint des de Navarcles, i passant per Calders, Sant Fruitós de Bages, Cardona, Navàs, Sallent, Súria, Castellnou de Bages, Serrateix, Callús i per últim tornant a Navarcles, tot això i amb un desnivell acumulat de 2.630 metres és la Selènika 2009!

Doncs això, vam sortir de Badalona a les 05:45 hores del diumenge direcció Navarcles, vam arribar allà i feia una mica de fred però vam fer l'esmorzar de la casa amb un cafetonet i una coca. Vam agafar els dorsals i vinga cap a la sortida a agafar lloc.





La sortida va ser una mica estressant perque tothom volia agafar bones posicions. En pocs quilòmetres ja vam trepitjar la sorra del Bages i també la vam catar ja que amb tant de biker hi havia molta polseguera. Quan hi havia un pas estret hi havien embussos de tanta gent que hi havia.


El Carles no duia compta quilòmetres, el Candi tampoc i el meu va fallar els primers quilòmetres, per tant no sabíem ven bé on estàvem, sabíem que el primer avituallament estava a CORTÉS DEL PI a 30 kms. i per fi ja vam arribar i ens vam posar les botes amb plàtans, fruits secs, xocolata i emplenar els bidons per continuar. Aquí ja em vaig començar a notar les cames però bé en només 20 kms. arribava el següents avituallament a LA COROMINA i no es va fer molt pesat aquest tram. Bé, ja estàvem als 50 kms. Pel següent avituallament també hi havia 20 kms. per arribar a SERRATEIX però mirant l'altimetria feia bastanta por allò pujava molt i efectivament amb un 8% de desnivell i que no acabava mai! QUIN FOLLÓN!!!



Aquí tenim l'arribada a l'avituallament, jo estic rient però m'hagués estimat més plorar...


A partir d'aquí la gran majoria era baixada amb trams plans i poques pujades, però les cames ja no podien més (almenys les meves). Va haver-hi un altre avituallament a TORRE CASTELLNOU que encara vam arribar bé, però en l'últim tram sobre els 90 o 100 kms. vaig tenir alguna temptativa de rampa i vaig haver de baixar un parell de vegades de la bici. El TT i el Càndid sense problemes...


L'últim tram per VALL DELS HORTS va ser molt macu tot i que jo no ho vaig disfrutar, un caminet entre el bosc amb molts revolts, preciós però sense forces per disfrutar-ho...

Ja per últim una dutxadeta a les bicis i a nosaltres, dinar, recollida de regals, sense maillot :( i el diploma amb una foto.


Vam acabar molt guarros!!!

Salut i fins la propera Selèniks!

8 comentaris:

Carles ha dit...

K grande Rubis!!!
Kina celeritat a l'hora de publicar! Potser t'hi hauries de dedicar per sempre? ;)
Miraré de fer algun retoc!
Ah, ara mateix actualitzo els punts!

Júnior ha dit...

Moltes felicitats als dos!! Sou unes bèsties....
M'imagino David que molts bikers al veure't el maillot et preguntarien per la Pedals, no?
Això que no us donéssin un maillot de regal ho trobo gravíssim.....
De nou, felicitats!!

David ha dit...

Amb algú vaig parlar que també l'havia fet. També vem veure un mallot de la NON STOP PEDALS muy fuerte!!! Hi havia molt de crack!!!

maite ha dit...

quina diferència de rapidesa al publicar aquests viana's bros.! ajjajaajajaja bona crònica igualment!
molt bé els bikers de la setmana, ja estava una mica farta (amb perdó) del plumi.. ;)

felicitats bikers chalaos!:D

Anònim ha dit...

FELICITATSSSSSSSSSSSSS SUPER BIKERS!!!!
Molt bé David x la crònik, mlt xula...m'imaginava el teu patiment i tot!!jejeje

Marc ha dit...

sou uns makinons!!
i molt bona la foto de bikers de la setmana!!

Carles ha dit...

La foto dels bikers de la setmana és de sortides no publicades! i és que per fer aquestes aventures no hi ha prou amb anar a fer unes butis a Can Gurgui! jejeje!
Per cert, HABEMUS CRÒNICA acabada de la Pedals de Foc! ;) Per fi!!!

maite ha dit...

bieeeeeeen!!!!