dimarts, 9 de febrer del 2010

Nunca dormirás sin flipar con algo más!!!

Finalment la sortida va ser el dissabte amb una gran convocatòria amb un total de 10 asistents, sense dubte una de les millors...


Però ja us heu fixat bé, sí sí una foto de Badalona on està en Cape, gran sorpresa i motiu del títol del reportatge. Per primera vegada el Marc a Badalona nen, es va aixecar, va muntar la bici i es va presentar a les 08:50 hores al quisc de Baldomero Solà.

Un cop al pont de la DAMM estava l'Ivan que estrenava bici, és la que es veu a mà esquerra amb les rodes vermelles, mireu-la bé perquè fins aquell moment no havia caigut, pocs segons després el vent va fer que s'estrenés tirant-la a terra.

Després de la foto de sortida en Cape va catar per primera vegada la pujadeta del DIPÒSIT fins arribar al cim on vem haver d'esperar a l'Omar que no arribava, el molt cabron havia pujat i baixat un altre cop mentre el grup es reunia al cim, un crack!!!
Després de coronar el cim de Badalona, era hora de disfrutar de la baixada passant per la trialera tubular i arribant al Seminari, reposem aigua i seguim tots fins a Teià on Sergi, Marc Junior, Marc i l'Ivan deixaven al grup baixant per la trialera TUBULAR però no sabien el que es perdien...
OOOOHHH YES!!! després de fer la Corniça anar direcció Vietnam, fent una petita volteta ens vem aturar a Can Gorguí amb un solet increïble i disfrutant d'un entrepà de buti i amb unes patates que estaven més que bones.

Ahh sí que se m'oblidava, l'Ivan estrenava botes automàtiques i com no ens va deleitar amb una CROQUETILLA



Equip Biker... FENT HISTÒRIA...

8 comentaris:

Plumi ha dit...

molt bé David, gran crònica!!!
Com no podia ser d'una altre manera en les darreres cròniques la presència gastronòmica és present!!!
Bé Bikers com sempre diem s'ha de Venir.

Marc ha dit...

jeje, molt bona david!!
va ser un infierno, vaig acabar reventat, i a sobre a lultima baixada (peraltades) vaig clavar la roda en un reguerot i em vaig fotre una bona pinya, porto un blau important a la cuixa!!
això si deixo enrera el 0 al casillero :)

Marc ha dit...

no he actualitzat els punts pk no conec el nom de tots els bikers, plumi ja saps k toca!!

Júnior ha dit...

Jeje, la última foto és molt bona! I la de les patates amb la buti tb.....la propera vegada m'ho pensaré dos cops abans de dir un "no" a un Can Gurguí....Ara bé, si hagués sigut un diumenge crec que l'equip biker no s'hagués dividt, jaja. En fí, fins la propera!

Anònim ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhh
Ya puc dir que soc membre de l'equip biker.
Ja tinc 1 punt.

Quina il.lusió m´ha fet veure'm al casillero.

Gracies Bikers
Francis

Anònim ha dit...

Què passa amb l'actualització dels punts bikers!!??
Al Loro!!!
Ojo amb la gent que suma la segona sortida de la temporada!!
¡¡Qué despegamossss!!!!
Demà què? ¿Somos monos o somos bikers!

Iván
Pd: Si us plau, que algun administrador es carregui la meva compte d'Iván el Valiente i em faci una nova plis...(cues de pansa em falten...)

Carles ha dit...

molt bé cucs! aprofitant la meva absència per sortir després de passar-me 3 setmanes convocant!
aquesta me la pagareu! jejejeje!
Salut!!!

Carles ha dit...

yep! acabo d'actualitzar els punts!
només em falta per saber un parell de noms k no els conec!!!
Salut!