divendres, 26 de març del 2010

CabreresBTT


Cabreres BTT, aquí ho deixo.....





5 comentaris:

Anònim ha dit...

http://equipbikeroficial.blogspot.com/

Carles ha dit...

equip biker oficial??? equip biker tancat??? equip biker privat???
JAAAAA!!!
jo tinc clar quin és el meu blog, que com més siguem millor, que qui no surt amb bici és pq no vol!

el dia que algú li digui a un altre biker que no pot sortir amb ell és k no és un biker de veritat! on s'ha vist un biker que no ajudi un altre a la muntanya, o que volgui sortir amb un grup tancat, ...
jo estic obert a sortir amb tothom, a fer diferents tipus de sortides, llargues, curtes, amb sol, amb pluja, amb neu, amb vent, per muntanya, per carretera, per vies verdes, amb professionals, amb aficionats, amb cagamandurries, amb bikers homes, amb bikers dones, amb bikers gays, amb bikers lesbianes, i amb qui calgui, amb bicis bones, amb tricicles, amb monociclos, ...
FREEDOOOOOOOOM!!!

i ja que m'he ficat als comentaris de la notícia aprofito per dir que jo m'apunto fijo! la vaig fer l'any passat i és una sortida brutal! es passa per paissatges increibles com el Tavertet, les salines, el pantà de Sau, etc! està molt ben organitzada, amb varis punts d'abituallament, zona de reparacions, al acabar també hi ha una bona botifarrada i et regalan el maillot de cada any!
No ens ho hem de perdre pq és la cursa amb més participació de tota Espanya i de les primeres europees! és qüestió de prestixiii!!! sortirem des de l'entranyable població de l'Esquirol!!!

Saluuut bikers! ;)

maite ha dit...

completament d'acord amb tu tete, qui no surt és perquè no vol!!
i jo, de moment, no vull....jejejej ;P

què vol dir això dequip biker oficial?? qui s'han cregut que som!

molta força bikers, en aquest nou repte de la cabrerès!
ja sabeu que sóc la vostra cherleader number one (or two, or three..)! :D

Xona ha dit...

K fuerte, k fuerte, k fuerte......!!!!!
¿equipbikeroficial?????? I el 1r equipbiker creat desde fa tants anys.....??? Maremeva....., a això se li diu sabotatge!!!!!

Apa Bikers, k ja arriva el bon temps i el loko pantani está a punto!!

Salut!!

David ha dit...

Ohh yes TT!!!!!

Així es parla, jo no ho haguÉs fet millor, o sí jajajaja.

Jo dono una abraçada ben gran als últims fitxatges, uns gran bikers i sobretot unes grans persones, sou de puta mare!!!!