dijous, 18 de març del 2010

Badalona-Montserrat

Hola Bikers!!!!!!!!!!!


El diumenge passat com be diu el títol vam anar a Montserrat l'Omar, els dos Jordi’s (niño y ktm), si si, encara no m'ho crec.

Vam parlar l'Omar i jo per fer una sortideta una miqueta més HEAVY que anar pel dipòsit, Nou pins, etc i buscant rutes alternatives vam decidir anar a Montserrat con un par de huevos!!!!!!!!!!!!!!!




I va ser una passada. Vam sortir a les 8 (bueno 8.15h del dissabte) i vam arribar a Monistrol de Montserrat a les 2, desprès de perdre’ns un parrell de cops. I cap amunt de Montserrat quina passada de pujada... i baixada infernal per la carretera. 92 Km al arribar a casa, ufffffffffffffffffff encara tinc els quàdriceps carregats.


Bikers a veure si la repetim tots junts.

Aquesta setmana Sant Celoni???????????

1 comentari:

Carles ha dit...

coooollooons quina passada!!!
i tant que l'hem de repetir! ja em miraré bé la ruta, però si la teniu guardada pel GPS no la borreu que tinc molt interés en tenir-la aquesta ruta!!!
quee grande!
de lo de Sant Celoni per aquest finde em sembla collonut, però jo ho faré al meu ritme que no estic tant fort com vosaltres!!!
buuaaa! demà et truco Francis!