dimecres, 19 de març del 2008

DESCOBRINT NOUS HORITZONS

Avui hem fet una altra sortideta biker molt maca. Com ve sent habitual últimament només el Sergi i jo mateix hem aparegut, no hi ha manera de ser molts, los hermanos viana son un poco lesbiana :).
Anàvem sense càmera així que totes les fotos s'han fet amb el meu mòbil, hem tingut alguns problemes tècnics amb el mòbil i vàries fotos no s'han gravat.
Sortida a la riera de teià com sempre

Avui hem canviat de ruta, hem pujat fins a coll de clau i després cornissa amunt fins a sant mateu, en 30 min estàvem a dalt, hem pujat a bon ritme.

A dalt de sant mateu el sergi ha estrenat els pedals automàtics amb una croquetilla molt maca, ja tocava home...

El menisc ha aguantat bé, però al niño burbuja li ha agafat una mica de torticulis que no li ha impedit seguir endavant. a tope!!

Hem baixat fins a quatre camins per aquella trialera entre arbres que habitualment fem de pujada, molt guapa i hem seguit amunt fins al dolmen

Feia un dia una mica tapadot però amb una temperatura molt agradable per anar amb bici, al fons s'intueix el castell de burriac, cap a on hem d'anar algun dia.

Hem seguit amunt i hem girat pel GR cap a Céllecs, aquí el sergi a l'ermita de céllecs

Flipeu fins on hem arribat!!!

Un cop aquí hem tornat pel mateix camí, i ens hem desviat fins a la font de sanctus matheus

Sortida molt guapa com sempre, a més avui la muntanya estava pràcticament buida. En total hem fet 25,5 kms, i he agafat una velocitat màxima de 59,6 km/h, baixant des del dolmen a 4camins.

A per la propera

maite ha dit...

molt guai aquesta rutilla! les fotos amb el mòbil molt bé! ja tinc ganes de tornar!

per cert, heu vist que un tal luisete ens ha deixat un comentari molt divertit? tenim visitants!! jaja potser el coneixeu..?

Anònim ha dit...

huola!
q fuerte!!!!!!!!!! sou uns "biciclistes" d primera!!
si la roca esta caxo lluny!! mes o menys a l'alçada de mataró-argentona!he flipat!molt bé nois!!

P.D: com es nota els q tenen fiestuki...:)

petons!
Di

David ha dit...

Ja podieu haver avisat que jo vaig sortir el dimarts tot solet per badalona i per aquí fan unes pujadetes que flipes wei bueno ens veiem aquest divendres amb uns calçots que també serà molt agradable.

Carles ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Molt bé cucs!!!
Aquesta ruta està nolt bé, però Marc, ja li podies haver ensenyat al Niño Burbuja la font que hi ha una mica més avall de la senyal de la Roca! Quedarà pendent per una altra sortida. Jo he sortit amb els companys de la feina com la setmana passada. No tinc fotos però hem anat des de la feina fins a la Font Groga, als peus del Tibidabo. ës una ruta molt guapa que hem de fer aviat. Són 34 km passant per uns camins entre pins com li agrada al Vilinya i amb unes vistes de Barna i part de Badalona molt maques. Em sembla que per motivar-vos la propera vegada agafaré la càmara i faré un reportatge. Flipareu amb el Mata Machos!

Xona ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Esos Bikers con esos pedazos de móbiles!! Ja et dic que bé que es veuen las fotos... Sou uns cracks tios, quines rutilles més guapes i llargues també... Molt bé!!!