dissabte, 27 de setembre del 2008

Sortida des de Badalona + Cursa Teià 15 kms

Hola a tothom,
Aquesta sortida val la pena penjar-la perquè crec que ha estat una sortida amb cara i ulls. Sortint des de casa i passant a buscar al nou benvingut biker FRANK per casa seva. Pujant per la famosa pedrera o hijaputa, baixant fins la casa de colònies, seguint direcció Teià pel turó dels 9 pins, agafant el camí que porta a la trialera de Teià fins a Vallromanes arribant al punt dels 4 camins pujant pel sota bosc fins el mirador i baixar per ca la Carmela (ja un clàssic) la visita un altre cop infructuosa però sempre s'intenta. Us penjo el mapa de la ruta + altímetre + números.





Quilòmetres: 41.77

Temps en moviment: 03:26

Temps total: 04:25

Vel. mitjana: 12.1

També aprofito per publicar que avui he fet la cursa de la meva feina amb un total de 19.21 kms, amb una velocitat mitjana de 17.8 kms/h en 1:04 min de temps i amb algun problema de senyalització, el putus yonquis s'han dedicat a treure les flexes i el dimecres vaig a la cursa de la Guàrdia Urbana de Barcelona que m'he demanat festa per fer-la, ja us explicaré.


2 comentaris:

Carles ha dit...

Entrena, entrena! Jo intentaré estar recuperat per la cursa de Teià. Encara que no hagi pogut entrenar vindré si el braç m'ho permet!

maite ha dit...

moltbé carles així podré olorar els teus pets si vinc jo també! David segueixx provant, ens trobaràs a casa!!