dilluns, 15 de setembre del 2008

Tro al rescat

Avui he tornat a sortir amb un objectiu força macu, sortir des de Badalona direcció Teià i agafar el camí de la cursa de Teià agafant la trialera per on la Wen es va lesionar i així ho he fet, m'ho he passat de puta mare baixant per aquestes trialeres fins arribar a Vallromanes fundint un huevo, allà m'he sentat un minut i he reposat aigua a la font. He seguit pujant anant direcció la torre d'informació, més conegut per "4 camins", agafant el camí entrant pel sotabosc i fins el mirador on he fet una mica d'estiraments, sempre venen de gust amb aquelles vistes, i després he decidit baixar direcció "casal" Cape i la sorpresa ha estat quan estava fundint que te cagas he vist un person que anava amb bici passejant a un pastor alemany, cony que era el Cape tornant a agafar la forma física. Total que hem seguit baixant amb ritme de precaució per no caure i a l'arribar a l'altura del seu cotxe he derrapat i he tingut una averia seriosa al fre de radera, roda bloquejada. I el salvador Tro m'ha socorregut i m'ha portat a caseta. UNA PENA NO PODER ACABAR LA CURSA, ho hauré d'intentar un altre dia. Què bé.

8 comentaris:

David ha dit...

Per cert moltes gràcies.

Marc ha dit...

jeje, una bona aventurilla!!
stic introduint al kronete al mundo biker, però no és fàcil perque se'm creua quan venen altres gossos i de poc no me'n vaig a terra varies vegades.
lo del david va ser molt bo pk ens trobem, baixem una estona plegats i just kuan arribem a l'altura del meu cotxe (can mauri) ell frena i s'escolta una trencadissa guapa, li va quedar tota la roda trabada.
aventurillas bikers:):)

Marc ha dit...

per cert jo vaig anar amb el kronete fins a lesplanada de l'arros

Marc ha dit...

tt m'has d'investigar sistemes per portar el gos amb la bici
ahir el portava amb la corretja agafada a la ma a un canto i es un rotllo.
jo crec k lideal seria portar-lo davant rotllo trineu agafat a la potència de la bici

Xona ha dit...

Collons, la muntanya us crida, ja no cal quedar, de forma insconcient i ja natural us trobeu allà adalt...., i a més en moments de S.O.S....., BIKERS!!!!!!!

maite ha dit...

AAAAJAJAJAJAAAAA molt bona la crònica David, m'he rigut molt. aquell dia hauria d'haver estat jo també a la muntanya, però al final em vaig fer caques. aviam si aquesta setmana faig operación retonnno!

Carles ha dit...

El millor que pots fer és sortir sense en Kron, però si vols portar-lo lligat fes-ho a la poténcia i tu amb una canya amb una buti penjada davant els seus morros! Potser així podràs intentar pillar al Plumi! ;) VAYA PIIIQUEEEE!!! :) Apa cucs!

Carles ha dit...

Per cert Rubis! No sé si penjaré la sortida de Dissabte passat. Si t'ho vols currar tu? :)
Vale merciiiii!!!!!