diumenge, 25 d’octubre del 2009

Gran Recorregut

El dissabte 24 vam sortir en Rubis, Klo, TT i Plumi des de Badalona per anar a buscar el presi a la riera de Teià a les 9.00h.
La pujada a la riera va ser força comode i vam arribar a l'hora a la riera... tot i que el presi no ho va fer (es va deixar l'aigua).
A la foto podem veure al Rubis fent temps per que el presi acaba d'arribar...
Foto oficial de la sortida.
La Sortida un cop vam arribar des de Badalona a Teià vam pujar fins al transformador i des d'allí vam coronar tota la cornissa amb unes vistes espectaculars. Un cop a l'alçada de Sant Mateu va haver-hi certes discrepàncies per la ruta a seguir, en Plumi insistia per fer els porquets+Vietnam i el Presi obtava només per l'opció Vietnam.... al final el comercial va fer una embaucada de les seves i la ruta va ser porquets+Vietnam.
Aquí podem veure en Klo coronant la pujada a Sant Mateu.
Despres de Sant Mateu vam anar fins a quatre camins on la señora que està al Punt d'informació ens va donar aigua...i ens va fer aquesta foto.
Després de quatre camins vam dirigir-nos al Dolmen on des d'allí vam anar en direcció a Orrius, baixant per la última pujada de la Cabrilenca 2009, realment guapíssima!!!
Un cop a Orrius ens vam fer una foto clàssica a la plaça de sota l'esglèssia, on un fet que es produeix cada vegada que arribem a Orrius, entrem al poble i tot seguit toquen les campanes!!!!

Un cop recuperem les forces a la plaça decidim reempendre el nostre camí tornant cap a casa, la pujada d'Orrius cap a casa es dura fins a arribar a la pista principal.
Un cop allí tot i els dubtes que se'ns presenten per escollir la ruta de tornada, prenem la decisió correcte i tornem per la pista fins a Teià!!!

Un cop a Teià el grup es disgrega, el Kp baixa per la riera de Teià i en TT, klo, Plumi decideixen baixar per les "peraltades" mentre que en Rubis decideix tornar per la muntanya coronant la torre de guaite del dipòsit amb la baixada de la cantera més la baixada paral.lela...
Nosaltres tres tornem patint qui més qui menys pel passeig.

S'ha de Venir!!!

Carles ha dit...

Molt bé Gordins!!!
El recorregut és tant llarg que en el mapa no es veu ben bé des d'on sortim de Badalona.

maite ha dit...

i tant si era un GR! ajajaja pobre carlos... heu de rebre als "nous" amb butifarrades, que és lo vostre..jejeje

Marc ha dit...

sortida molt guapa. anar a òrrius sempre mola molt, i sobretot ara amb la nova trialera espectacular!!

maite ha dit...

jo vull veure la foto del biker of the week grossa.... me lenvieu!?