dilluns, 19 d’octubre del 2009

Sortida amb happy ending




Hola bikers, el passat 18 d'octubre sortideta força concorreguda amb Plumi, TT, Charlie, Victor, Jordi i jo mateix sortint des de la riera de teià a les 9, amb baixa d'últimíssima hora de xona.

Vam fer la clàssica ruta: teià-sant mateu-vietnam-dolmen-cal senyor i una vegada aquí el sergi ens va mostrar nous camins apresos a la trinxa que ens van portar fins al golf, amb trialera molt tècnica inclosa. Després pujada fins a Can Gurguí on vam fer unes butis per rematar la sortida.


Distància:18,53 km
Temps total: 1:46h
Vel.mitja: 10,4 km/h
Desnivell: 689 m

En principi repetim el proper dissabte, ja informarem...

SALUT BIKERS!!!

5 comentaris:

maite ha dit...

UO! mira que feia temps que no escribies cròniques Marc... curteta però concisa.. què més s'ha de dir..
salut bikers!

David ha dit...

SEMBLA QUE JA NO FA CALOR!!!! :D

Molt bé feia temps que no hi havia una sortida tant multitudinària. Ara publicaré la petita sortida que vem fer el TT i jo el dia anterior.

Marc ha dit...

eiii, algú m'ha editat la noticia. suposo k ha estat el comercial!!!
podries haver deixat un comentari almenys no?? :)
per cert tema punts bikers shan actualitzat?? (jo no ho he fet, això està delegat en el tt)

Plumi ha dit...

si he estat jo!!!
els punts també estan actualitzats els de diumenge!!
Feia temps q no veia una crònica teva marc!!!
M'agrada veure que has publicat, això vol dir q la temporada biker ja està en marxa!!!!
Salutacions.

Carles ha dit...

Clar i català.

Aquestes sortides són com un regal. Això si que és gaudir!!!