dilluns, 14 de desembre del 2009

Dinar Final de Temporada

Com molts ja sabeu, fa temps que es planteja el dinar per celebrar el final de temporada, doncs bé el dia ja ha arribat i la convocatoria per aquest esdeveniment també!!!
Convoco pel diumenge 20 de desembre dinar al mitic Restaurant de grans esmorzars Bikers....
Bé per tal de tenir taula per tant preciat trofeu, necessito que confirmeu la vostra assistencia el més aviat possible.
Dia límit per confirmar l'assistència dimarts.
Salutacions
S'ha de venir!!!

12 comentaris:

David ha dit...

Sergi jo no t'ho podré confimar el dimarts, demà dilluns demanaré festa ja que en principi treballo, ja et diré alguna cosa. Apa biekers!!!

Marc ha dit...

confirmo assistència

maite ha dit...

jo no vinc...que no sóc benvinguda :P ;)

per cert, "contactA amb nosaltres" va amb A. Ho torno a canviar que jo ho vaig corregir i ho heu tornat a posar mal escrit!.. si voleu posar només contactE, aleshores sí va amb E. nyenyenyeee. jejeje

Victor ha dit...

Confirmo assistència. Bona elecció de dia i lloc. En aquest restaurant els diumenges el servei és molt bo...

Plumi ha dit...

Bé ja tenim taula reservada i confirmada!!!
Només dir-vos que a més a més hi haurà calçots pels presents!!!
Al loro que ens fotarem les botes!!!

Pit bull ha dit...

Confirmo!!!!!!

Carles ha dit...

Ja et dic Rodrig!
ASSISTÈNCIA CONFIRMADÍSSIMA!!!

havíem parlat de sortir Dissabte o Diumenge abans del festín. Jo voto per fer-ho el mateix Diumenge pq Dissabte no puc!

Parlem pel connecting people!

Salut!

maite ha dit...

A FER EL CAFÈ ES POT PERMITIR DE VENIR? ;)

Francis ha dit...

Qui s'apunta per sortir demà dissabte???
nosaltres segur que sortirem.

Marc ha dit...

jo no estic per sortides, només butifarrades!!! a partir de lany k ve haurien de puntuar i tot!!!

Marc ha dit...

a kina hora tenim taula sergi??

Plumi ha dit...

Tenim la taula a les 14.45.
Sobretot puntualitat.