dijous, 10 de desembre del 2009

Sortida balsàmica

Ja he tornat nenes, tremoleu jajajajaja!!!! ;) (Rubis)

El dimarts el TT i jo vem fer una sortideta molt maca per uns territoris desconeguts, mireu quin arbre centenari.

Bé realment és Badalona però a què no ho sembla... La sortida havia de ser una mica tranquila que el primer dia no em volia tornar a trencar i vem fer una paradeta en aquest arbre tant bonic.

Posteriorment amb el tran tran direcció al Cim de Badalona, quan estic adalt no puc evitar un somriure per l'esforç fet i lo bonic bonic bonic que són les vistes i aquest dia eren molt bones perquè hi havia molt bona visibilitat.



Després de fer-nos unes foticos com no la trialera tubular, ràpid però amb compte que hi havia molt dominguero, un cop al seminari agafem aigua i de tornada amb el Carles intentant fer un impossible is nothing que per poc que ho aconsegueix però quasi també es fot de lloros, bé ja el coneixeu és un locuelo. I de tornada al Cim de Badalona, ens tirem per la trialera de la pedrera, agafem les ràpides paral·leles i ja estem a casona.
Quilòmetres totals: 20.62 kms.
Temps total: 01:41:09
Velocitat mitjana: 12.2 kms/h

UNA SORTIDA CLÀSSICA PER BADALONA :)

3 comentaris:

maite ha dit...

QUÈ DOLÇOS ELS VIANA'S BROS!! :))

maite ha dit...

per cert... a tod@s l@s runners... si us apunteu jo vinc a fer-vos claca i preparar-vos l'aquàrius per després! ;))

http://www.santsilvestre.cat/

Plumi ha dit...

Punts Actualitzats!!! Hi ha canvis importants.
Els que no veniu aneu escalfant motors pel finde vinent pel Dinar de final de temporada.
M'alegro molt David que tornis a trepar per la mountain.
Salut.