dimecres, 23 de desembre del 2009

GRANS FITXATGES

Bé tot això va passar el mateix dia del dinar biker,

Amb un fred que només sortir la picha se t'encongia a la mínima expressió un biker va sortir de la seva cova i es va dirigir al pont de Montigalà on havia quedat amb aquests intrèpits:

D'esquerra a dreta, el primer Omar un gran escalador i un torpedo a les baixades, el següent en Jordi que ha saltat fa un temps a la bici de montanya però amb un passat d'èlit amb la bicicleta de carretera i per últim i no menys important i en gran estat de forma Jordi "el gran" per l'estatura i perquè sempre porta una motxila plena de menjar, molt grande.

Bé doncs allà a les 10:00 hores del matí al pont feia un fred increïble i per calentar-me vaig estar prenent el sol una estoneta fins que van arribar. El Francis ja havia trucat dient que venia tard però que quedaríem al mirador. Per fer temps perquè en Francis arribés vam rodar una mica per Montigalà, després direcció les ruïnes de Santa Coloma, les rodegem i anem al mirador.

Aquí ja tenim al Francis que havia dormit 4 hores, axiò és passió!!! Seguim direcció al cim de Badalona, al desviament de la Font de l'Amigó veig que l'Omar agafa la trialera de la Pedrera i la resta segueix pujant i com que sóc un picat el segueixo... Vaya tela, ja l'havia fet de baixada, però la pujada és molt tècnica i amb trams difícils i amb una pendent força maca, per repetir. Un cop adalt es torna a parlar de la direcció a agafar, al final optem per baixar per l'altra cara de la montanya per la Trenca Cames, és a dir, direcció la Font de Cul, fins i tot una mica més abaix agafant un camí una mica ample a mà dreta fins a arribar a el Seminari on recarreguem aigua i agafem les burres fins a la següent garita dels Guardes Forestals i fem la denominada "Volta Llarga" que no us la puc explicar perquè no tinc noms però que ja ho veureu ja no us preocupeu.

Això ja va ser arrivant al Tanatori de Can Ruti amb una doble averia, l'Omar punxa i jo em quedo sense una gota d'aire a causa d'una caiguda i gràcies a l'audàcia de l'Omar (no contavan con mi astusia!!!!!) salvo el dia i puc venir a dinar a l'hora.
Salud!!!

Carles ha dit...

AL LORO Plumi!!! k fan mèrits per la plaça de comercial biker!! jajajaja!

molt bé aquests fitxatges! m'hauré de posar a dieta aquest Nadal! i m'acabo de fotre 1/2 caixa de bombons!! ;)

Francis ha dit...

Molt bo el resum de la sortida.
I si t'has topat amb un altre picat com tu: l'Omar.
Menudos los dos.

Carles si no vols sortir amb nosaltres ho dius no pasa res, tienes miedito, siempre esperamos a todos arriba de los puertos jejejeje es broma.

BON NADAL a tots els amics de l'Equip Biker

Carles ha dit...

ahí ahí!!! la veritat és que toy cagao!!! jajajajaa! me parece k lo mejor será colgar la bici hasta el año q viene! ;)