dimecres, 14 de maig del 2008

Sortida

A veure Bikers!!
Faig una crida a tots per fer una sortida!!!
A veure la meva idea es fer una sortida per Teià i si s'escau fem unes butis a can Gurgui com a alicient a la sortida.... a veure si d'aquesta manera podem fer una sortida!!!!
Si tenim cuorum pel tema de la Buti hem d'arribar d'hora allà, i sino fem una sortideta que fa temps que no sortim.... i només podem veure noticies de sortides de los "Hermanos Viana"que fan pel tibidabo que realment fan por.... vaya jugones!!!
Va marirques vull una concentració biker per dissabte!!!
deu

3 comentaris:

Carles ha dit...

Jo no podré venir pq tinc convocatoria amb l'equip Lafarge ;(
Farem Gavà-Sitges-Gavà per la montanya. És la proba de foc per l'ultim mes abans de Pedals de Foc! No puc fallar!
Aviam si s'anima algu més de l'Equip o de fora de l'equip com en Casper Charlie Brown, l'Indurain Rus, l'ex-ciclista Auñón o Miquel alias la Perla Negra!!! ;) Gordins, t'hauries de currar una mobilització de la penya via-mensaje al 5557!!! Burrrtxa!
Ja us faré un petit reportatge de la meva sortida!

David ha dit...

Vaya tela,

Què malament que pinta el tema, jo aquest finde ja vaig dir que treballo no puc anar i això que ara bé el bon temps i es pot gaudir d'unes sortidetes maques. Bé nois ja ens veurem.

Carles ha dit...

Al final vaig causar baixa a la sortida amb els de la feina pq vaig tenir una "petita" relliscada el Dijous pel matí de camí cap a la feina ;)
Aquest finde torno a ser baixa pq estic fora de bodorrio!!! Intentaré entrenar entre setmana!
Fins aviat!