diumenge, 3 d’agost del 2008

14a CURSA BTT L'ARGENTERA 02/08/08

Primer de tot dir que m'ho vaig passar de puta mare tot i la caiguda que vaig tenir a la primera baixada, s'havia d'anar amb molt de compte ja que en principi el terreny era dur però en alguns trams hi havia sorra com si fos de platja, d'aquella que s'envan les rodes sense control i així va ser. Tot i així vaig seguir i vaig acabar la cursa tot i que avui no pugui casi caminar.

Aquí teniu un link de la cursa:
 http://www.argentera.cat/pagina.php?id=43
No sé ben bé a quina posició vaig quedar, jo calculo al núm. 180 o així, hi havia molta gent PRO, 
estava tot l'equip Massi amb el campió de Copa Catalunya de Máster 30, un tal Xavier i el campió
de Btt d'Argentina, que va als Jocs Olímpics, toca't els ous saps i tots els peques fills de puta que
corrien com uns cabrons.

La sortida va ser a pinyon menjant la polseguera i amb algun taponcillo que otro, era un recorregut
de molta pujada i baixada sense gaire bé zones planes i amb una trialera de la muerte.

Bueno en definitiva una gran experiència i vaig acabar content perquè l'objectiu era no quedar 
últim i ho vaig superar.

Estic desitjant que se'm curin les ferides per tornar-me a pujar a la bici.


Com que no vaig poder fer fotos a la cursa aquí teniu la prova amb el súper diploma, els 26 kms els vaig fer en 1:54:07.

8 comentaris:

David ha dit...

Ja han publicat els resultats, vaig quedar el núm. 170.

maite ha dit...

ole, menudo sollao a la cama chaval!!bueno, les ferides de guerra sempre molen no? més quan ho fas de gust! felicitats per acabar!! besines

Xona ha dit...

Aviam si anem amb mes cuidadin tots plegats ( que us ho tingui k dir jo a vosaltres això té delicte però bueno...)!!!!
Felicitats Weii..., el 170 està superbé i més amb la peñuki xunga k hi havia x ahi...
Ets muy "grande"..., me parto...., kin humor...
Apali cucs!
A CUIDARSE.

Carles ha dit...

Molt bé Rubis! Així m'agrada, que deixis els Viana Brothers ben amunt i sempre practicant l'Extrem!!! ;) Ara bé, tens sort de ser funcionari pq si no et tocaria anar a currar a l'endemà!

David ha dit...

Bueno però u important és deixar la bandera ben alta no!!! Segurament x la setmana que ve ja estaré bé digueu-me algu si algú vol sortir, jo el dilluns tinc en principi el que és la última cura. Al que ja fa molt que no veig per aquí és el Sr. TRO, què està molt ocupat ara amb la casa o què?

Marc ha dit...

Hola jefes!!david ets un màkina, haurem de fer un maillot de lequip biker pk surtis fora a fernos promoció.
Jo pels moments estic de vcances i he stat de semiretiro biker. Xo aixo ja sha acabat. laltre dia vaig rebre visita del tt i el sergi k venien dentrenar una mica, i sestan posant en forma aixi k ak setmana inicio la meva pretemporada. aixi k david si vols sortir alguna tarda cap al tard ak setmana mapunto!!
apa macos

David ha dit...

Segur que et dic alguna cosa, jo el dilluns tinc metge i poder ja em treu tots els vendatges ja et diré algu.

David ha dit...

Ei Tro podem quedar el dimecres o el dijous, quan et vagi bé t'he enviat un mail, t'he trucat, això comença a fer pudor ;D