dilluns, 18 d’agost del 2008

La Pochi s'ha fet gran

No li he dit res al Carles i a la Pati però tinc a la Pochi descontrolada, l'altre dia van venir uns gossets a buscar-la per sortir de festa, jo la vaig renyar, li vaig dir que no podia sortir, que estava castigada, però va agafar la porta i va marxar. Jo ja no sé què fer. Us penjo una foto perquè veieu que no és mentida.

Bé com que això és un blog x l'equip aprofito per penjar els números de la meva sortida d'avui:

Temps total: 2:12:01
Velocitat mitjana: 12.9
Vel. màxima: 51.2
Quilòmetres d'avui: 28.58
Quilòmetres c.q.: 1156

Com mola la foto jejeje.


4 comentaris:

maite ha dit...

és boníssima la foto david!! quina risa de pochi.. jiji
petonets

David ha dit...

Per no saturar el blog hauré de fer-me un excel personal per controlar-me les sortides de totes maneres ara no tinc temps i ho faig en un comentari.
Avui he fet la ruta de visita a la Carmela House amb visita inclosa al Cape i Sempreté. Números:;
Temps total: 1:57:20
Vel. Mitjana: 14.6
Vel. Màxima: 53.9
Quilòmetres: 28.68
Apa weis.

Carles ha dit...

NAMASTE!!!
K vol dir aixo de sortir de k la Pochi sorti de festa! Encara es massa petita i dolca per sortir!
Per cert, ja veig k t estas entrenant a saco! Haure der sudar del cotxe i recorrer India amb la Pati al darrera amb un Rickshaw!!!
Petons!

David ha dit...

Hombre TT doncs ahir vaig coronar el Tibidabo sol i avui he anat a fer la cursa de Teià de 15 kms. i això que encara no m'han arribat les Mavic SLR quan les vegis fliparàs wei. Quan tornis hem de fer una sortideta d'aquestes guays. La Pochi està molt ben cuidada està molt dolseta és una delícia. Ja vaig anar a veure la Carmela House, molt guay. Soposo que tot bé. Un petó.