dimarts, 26 d’agost del 2008

He iniciat pretemporada

Hola bikers,

Avui he tornat a agafar la bici 2 mesos després de l'última vegada. El desencadenant ha sigut el sergi que m'ha trucat proposant-me anar fins al castell de burriac dijous, divendres o dissabte (ja té posada la ruta al GPS) . El cabron m'ha confirmat que ha anat fent sortidetes aquest estiu, així que estareu tots a tope i jo amb la sobredosis de donuts a sobre!! he d'entrenar una mica.

He pujat des de casa meva fins a la font de sant mateu, passant per l'ermita i cap avall un altre cop. La pujada per "casa en mauri" és duríssima, hi ha unes rampes molt castigadores, he suat la cansalada!! i baixant m'he fotut per l'esplanada de l'arros, que he descobert un camí nou fins ,al transformador bastant xulo. La muntanya està preciosa amb totes les vinyes plenes de raïm.

Les dades han estat:

- Distància: 14,82 km

- V.màx: 50,8 km/h

- V.mitja: 10,9

- Temps: 1h:21

Sergi, David, parlem lo del Burriac per anar-hi plegats.


Com que no he fet fotillos us penjo 4 fotos de l'estiu:
- La wen i el kron

Dinant a can duran

La wen conduint
I el primer tomàquet de can tro, certificat pel sherif
tinc mes panza jo k el suegro :(:(

4 comentaris:

maite ha dit...

hehehe
aquí n'hi ha una que també s'hi hauria de posar ja...

Marc ha dit...

no me siento las piernas, dios mío esto es un infierno!!

David ha dit...

Hombre, quina gran notícia has estat apunt de penjar les botes, molt bé. Jo aquesta setmana ja no crec que surti ja que el dissabte marxo cap a Formentera i a més a més treballo de les 6 del matí fins a les 18 hores i marxo sobre les 21 h. Doncs jo precíssament el 26 no vaig sortir però vaig estar apunt però em va trucar la Peris que ja havia parti i vaig anar a veure el peque, és molt macu, es diu XAVI. A però que sàpigues que ahir i avui he sortit, últimament tinc molt de mono de sortir i he fet dues adquisicions, conta quilòmetres i ulleres. Torno el 8 de setembre ja parlarem.

Carles ha dit...

Molt bé per aquesta tornada a la feina Tro! Però t'has de posar les piles pq hi ha varis que han estat fent pre-temporada a l'estranger, com en Plumi per Calella o en Klo per Austria! La penya va molt forta i té ganes de pasar-se per la pedra alguns mites; alguns ho intentan quan et veuen en baixa forma però de moment s'ha pogut aguantar el tipus! ;)
Wen tu tb t'hi has de posar aviat o sino no tindràs dret a butifarra de la cursa de Teià!