divendres, 15 d’agost del 2008

Sortida 15/08/08

Després de la intentona del dimarts d'intentar pujar per la cantera de Badalona i vaig haver de girar cua, jo suposo a causa de la forta calor, perquè no podia pujar i que la roda del davant estava una mica frenada avui he sortit decidit a menjar-me-la amb patates i així ha estat i avui m'he sentit amb forces per pujar la corniça i baixar per la trialera x on normalment en direcció contrària pugem (recorregut cursa teià) i he baixat per Vilassar de Dalt i Premià de Mar fins arribar al passeig i cap a casa. Números:

Temps en marxa: 2:31:53
Mitjana velocitat: 15.5
Velocitat màxima: 58.6
Quilòmetres totals: 39.29
Quilòmetres del compta quilòmetres: 1127

4 comentaris:

Xona ha dit...

Ets un grande Deivid!!! Automotivació no et falta, sens dubte...., a la propera sortideta tels menjaràs amb patates....

David ha dit...

I el retorno de Txona para cuando? Com estàs del braç? Propera cursa BTT 23/08/08 a: http://www.pasdelslladres.com
Algú s'apunta?

Marc ha dit...

molt guapa la trialera aquesta de baixada!!!
jo segueixo sense sortir, a veure akesta setmana...

maite ha dit...

eeeiii! crec que a mi ja em toca tornar...aviam si és ben aviat!