dimarts, 2 de desembre del 2008

Cursa Teià 2008 "DOLÇETA"

HOLA BIKERS,

Primer de tot demanar disculpes per la tardança en publicar la notícia però he tingut diversos problemes i perreria màxima. També dir que el que té més temps per fer aquestes coses ara mateix és el Carles i també és el qui s'ho curra més. Bé passem ara a la cursa.

Meravellós dia solejat al Maresme amb una temperatura fresqueta però molt raonable per realitzar una cursa de bici aquests intrèpids es van llevar i es van preparar per començar la cursa. Molt millor que l'any passat que vem començar separats i tard.

Acabar de posar la bici a punt, amb el dorsal això semblava més seriós, ara només falten els mallots de l'equip. jejeje.

Vem decidir anar tot juntets ja que som un equip hem de fer veure que som seriosos i això sempre mola perquè es pot anar descansant. Per començar a trencar-nos els esquemes en lloc de començar pujant vem anar riera avall i pujant direcció casa del Mauri però ens van fer desviar per un caminet estret i on la bici s'enganxava moltíssim i on vem poder veure ja la primera caiguda en directe. Per aquest camí vem arribar a la pista direcció a la trialera on la Wen va caure però just abans de la desviació ens van fer girar a l'esquerra per un camí molt castigat pels rierols de les pluges que hi van haver dies abans molt i molt tècnic on vem veure que algun company d'equip es veia obligat a baixar a causa de la dificultat del camí. Una baixada en la qual va haver-hi moltes punxades de rodes per part dels participants. Un cop feta la baixada ja se sap pujada de tornada cap a la trialera de la Wen. Un cop finalitzada tothom ens esperàvem fer la trialera direcció Vallromanes. Pos KK de la VACA pujada fent la Corniça com li agrada al Marc. De la Corniça vem anar a parar al recorregut de l'any passat una mica abans de quan s'havia d'escollir si volies fer la cursa dels 15 o dels 30 kms., per aquí vem passar per on monten caballs i vem agafar un desviament a l'esquerra molt molt i molt dur, duríssim, ens van portar per diversos caminets fent circumferències tenint com a equador la pista de la corniça i tornant per un caminet molt fotut. Ara ja l'hauria de tornar a fer per recordar-me exactament del camí.

Donar les gràcies al nostre estimable públic i a la baixa amb tornada esperada Carles.

Que gràcies a ells tenim aquesta foto maquíssima de l'arribada a meta.

Fotos cedides per Sergi i Di, dades del centre de control Dunjó.
- Quilòmetres: 28,17 kms
- Temps: 02:33 hores
- Velocitat mitjana: 11
- Velocitat màxima: 48,5 kms/h

David ha dit...

Ohh acabo de veure que sóc el Biker de la Setmana. Quin goig!!!

Plumi ha dit...

Que grande David!!!
Lo bò es fa esperar....
GRande crònica. A veure si pel pont podem fer una sortida.
Salutacions

maite ha dit...

uooooooooo!!!!!!!!
quina crònica més maca!!! sí senyor... tard però currada!!
molt bones les fotos també!

Xona ha dit...

Felicitats al cronista!!!!
Esteu fets uns bikers molt serios.......

Vamossss!!!!!!!

Marc ha dit...

ooooo kina crònica més dolça!!!
molt maca la foto dels 4 arribant a la riera de teià, va fer molta ilu veure'us allà esperant-nos!!
per posar un pero, trobo a faltar les dades numèriques: kms, temps, mitjana, etc, curreu-vos-ho, editeu la noticia i introdui-hop al final.
apa macos

maite ha dit...

EIII JO VULL LES FOTOS!!!!
ME LES ENVIEU PER MAIL? PLIIIIS!

Carles ha dit...

Molt bé la crònica Rubis! Al final m'he fet una mica de lio amb el recorregut però sembla trenca-cames amb tanta pujada i baixada!
Ja vaig veure que als germans Herrero els hi va fer por sortir amb l'Equip per primera vegada en una "cursa" oficial!

Em moro de ganes de recuperar-me per pillar la bici!