dimecres, 24 de desembre del 2008

Sortideta prenadalenca

Iep bikers, el passat dissabte 20 de desembre vam fer una altra sortideta biker. A la linia de sortida i desafiant el fred només 3 bikers van aparéixer: plumi valor seguro, raul el herrero más fiable, i jo mateix callando cierta rumorología...

Vam sortir de la riera de teià a les 9 del matí, feia rasquilla però un dia molt maco, puesta a punto d'última hora i cap amunt
Vam pujar cap al raspi, i del tirón cornissa amunt fins al mirador on vam fer les primeres fotillos d'equip per la crònica (es veia montserrat de conya).

Vam baixar cap a 4 camins per la trialera i pujada amunt cap al dòlmen

Vam seguir fent cornissa i vam trencar a ma esquerra per la pista que porta fins a l'ermita de Cèllecs, arribant al terme municipal de la Roca del Vallès (al límit de la serralada de marina), al que al plumi sempre li agrada fer-se unes fotillos deixant el sello biker.

Des d'aquí vam baixar fins a la font de sant bartomeu on vam parar un moment i tornem-hi cap a casa, vam tornar a passar per cèllecs, i al dòlmen (després que el sergi va maestritzar trobant un track de la trinxa que ens guiava per camins desconeguts) vam tombar a la dreta passant per cal senyor, i després d'una bona baixada fins casi el golf vam pujar una trialera xungíssima que t'has de posar la bici a ombros en varios moments que porta directament fins a can gurguí, des d'aquí baixadeta fins a teià. En total vam fer uns 30 kms, no tenim les dades exactes perque el sergi buscant l'altra ruta va perdre les dades.
Com sempre la sortida va estar molt guapa, es va comentar la possibilitat de patrocinis per l'equip biker, i de nous fitxatges per l'any vinent, a veure si es confirmen, per a més informació contacteu amb plumi, comercial de l'equip, durant 09 també s'ha de confirmar un maillot nou per l'equip.
Salut bikers i fins a la propera

David ha dit...

MOLT BÉ MOLT BÉ NENS SI SORTIU AQUEST FINDE DIGUEU-ME ALGU QUE VINDRIA.

Plumi ha dit...

Hola Bikers
Molt grande la crònica fent caliu...
Per cert Bikers a dia d'avui (dia de Nadal) tinc confirmats 5 bikers per dema dia de St. Esteve.
Sortirem un parell d'horetes i cap a casa. Sortim a les 9 davant de L'hospital Municipal, amb fitxatge inclòs confirmat!!!
Bon Nadal a tots

Carles ha dit...

K CABROOOOOOOOOOONS!!!
Em moro d'enveja! Tinc unes ganes d'enviar aquest colze a pendre pel cul!!!
SOU MOLT GRANDES!!!
Quan passin festes hauriem de fer un sopar d'Equip i parlar algunes cosetes a fer pel 2009!

maite ha dit...

bon any bikers!
ahir al bétulo es van parlar moltes coses i es van fer molts burxings... espero que en fem realitat algunes, o moltes d'elles!

jo volia comentar de la crònica que m'encanta el mocador com de baquerro que sens col·loca el marc al coll cada sortida.. és fashion fashion

Marc ha dit...

es el conegut mocador hulk hogan, mitiquíssim...

Carles ha dit...

Més aviat és mocador de Lucky Luck! Només et falta l'escuradents i el Rantanplan! jur jur!

Xona ha dit...

Sou uns jefes!!!!
Jo en breu, m,incorporare com el loko patani..., jejeje..., quan acavi la temporada d,ski, començarçe l,aventura Biker!!!!!!
Ekip!!!!!!!!!!

Marc ha dit...

kina tristor de blog no? no hi ha sortidetes o k? jo he estat de baixa xo per poc k pugui ak finde surto.
us informo que el marcador biker segueix a 0, mentre no hi hagi crònica no es comptabilitzen els punts!!
apa bikers

Plumi ha dit...

si el blog esta molt parat...