dilluns, 8 de desembre del 2008

Ens falten 10 cèntims però VOLEM PA!!!!

El títol de la notícia el vam decidir a Can Gorguí. Resulta que teníem 20€ i segons els preus que ens deia el cambrer ens faltaven 10 cèntims per poder-ho pagar tot perquè volíem pa per sucar els ous fregits. Després de buscar com uns desesperats per les bosses de les bicis i no trobar res vam demanar-li al cambrer que ens deixés a 90 cèntims el pa ja que ens faltaven 10 per poder-ho pagar. El cambrer després d'haver consultat els preus i que ens perdonés el 10 cèntims ens va servir els plats. Després d'una estona esperant com tontos vem començar a menjar trobant a faltar el pa és clar. Li vam reclamar el pa i va ficar cara d'estranyat, ahh voleu pa va dir. Al cap d'una altra estona vam tornar a reclamar-lo, no sense que hi hagués una tercera i va venir a la taula dien "llavors voleu pa?" Collons quin tio més dur. Vem acabar i ens va portar el compte que pujava 19.50€ quin frustre de pavu.

Bueno ara ja vaig a comentar la sortideta. Feia una mica de fred. Havíem quedat a l'Hospital de Badalona a les 9. Sortida direcció cap a la pedredra. No sé si sabeu però ara tinc una lesió al abductor dret i no puc jugar a bàsquet perquè em molesta i vaig estar a punt d'abandonar la sortida perquè me'l vaig notar i em feia una mica de mal però vaig seguir una estoneta més per veure si em molestava.


Aquí estem el Sergi i jo que vem deixar que el Junior s'adelantés perquè ens fes unes fotos, jejeje.



El patiment era evident però el Sergi sempre té un somriure PROFIDENT per a tothom.


El Sergi tenia moltes ganes d'anar a Vallromanes i fer enganxar amb el recorregut de la cursa de Teià dels 15 quilòmetres i així ho vem fer passant per la sempre esperada trialera. Ja que l'arbre no deixa passar vem estar fent el mongolo una estoneta.

Un cop vem arribar a Vallromanes es van incrementar els comentaris del Sergi com "òstia no tinc pasta per anar a Can Gorguí" o "si fem el recorregut dels 15 kms arribarem molt tard a Can Gorguí" i vinga tots cap a Can Gorguí que allà ens esperaven unes butis, ous i patatetes fregides.

Ummm mireu mireu quin ou més dolcet.

Aquí tenim el bitllet del Junior que tenia a la bici desde quan va nèixer.

El Sergi va trucar a en Cape per si parava per casa però no hi era i vam decidir anar per la baixada que comença just davant de la trialera on la Maite va caure (a partir d'ara "trialera de la wen") que a partir d'ara l'anomenarem "trialera punxa-rodes". Que és un gran lloc per baixar molt macu.
Números:
Quilòmetres: 39.48
Temps: 03:04:40
Velocitat mitjana: 12.8
Velocitat màxima: 50
I aprofitant aquest anunci i després de la nula participació de l'equip biker en la darrera convocatòria avui he sortit sol. Aquí estic a la roca amb vistes a Badalona.

He fet una mica d'investigació amb resultats desastrosos per una part.

Però per un altre he aprés a tallar la cursa dels 15 kms de Teià 2007 pel camí que porta a Can Gorguí, una gran descoberta sobre tot pel Sergi.


Aquí la mítica font de Vallromanes per reposar.
Quilòmetres: 39.6
Temps: 02:52:31
Velocitat mitjana: 13.7
Velocitat màxima: 44.6
VISCA L'EQUIP BIKER!!!

8 comentaris:

Plumi ha dit...

Que grande la Crònica David!!!
Molt bon reportatge!!!
Per cert sento haver-te deixat sol el dilluns, però veig que tu no vas punxar... que grande David.
Per cert Volem pa!(jejeje..)

maite ha dit...

déu nhi doret quina sortida! mha fet molta gràcia la història dels 10 cèntims quin person el de can gurguí!!
per cert... t'has passat tot el cap de setmana votant-te per biker de lany o què? jajaja

Marc ha dit...

mu bien mu bienn!! ja veig k no perdoneu amb ls sortidetes, sou uns makines. jo he stat malaltonet aixi k no em vaig apuntar.
k passa amb el biker de l'any? men vaig anar divendres com a lider destacat i avui em connecto i hi ha hagut un vuelco en la classificació!! david te la estás jugando!!!me he kdado con tu cara tio neng!!

David ha dit...

És que el Sergi em va dir que qui guanyava el biker de l'any se l'havia de convidar a un esmorzar i em va motivar, però ja veig que tu no et quedes parat tampoc ehhh. Pozi sortides molt maques i demà torno a sortir amb el Frank ja faré alguna fotillo amb el mòbil. Apa macus!!!

Anònim ha dit...

mu bien bikers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix aviam si d'aki poc us faig una surprise!!!jejejeje
ml bo lo dls 10 cts!vaya tela...

Carles ha dit...

El blog treu fum!!!
M'he passat pel blog per xafardejar sense saber re i he flipat! Quanta notícia!!!
Feu molta enveja i esteu en forma però ja m'agrada perque quan torni ho faré amb moltes ganes!
Don't stop!

Marc ha dit...

Proposo votació paral·lela al biker de l'any: Caganer de l'any!! de fet no caldria votar massa, tots el tenim en ment...

maite ha dit...

al que hagi posat lo del caganer... mola mogollón! però...si us plau, que corregeixi la falta d'ortografia:

L'EQUIP BIKER US DESITJA...
no
EL EQUIP...

digueu-me tiquismiquis... doncs sí!!!