diumenge, 1 de febrer del 2009

Entre boira, arbres i pluja

Feia temps que no sortien més de tres bikers alhora.

Feia temps que no feiem una sortida tant guapa.

Feia temps que no s'havien vist tants arbres caiguts.

Feia temps que no ens perdiem pels boscos.

Però sobretot feia molt temps que algun biker no trobava les forces necessàries per fer una sortideta!

Sembla ser que la nova reglamentació del rànking BTP (Biker Team Points) ha aconseguit motivar més als bikers que la promesa d'una buti a Can Gurguí!

Tot i que de bon matí feia una temperatura molt agradable, una densa boira ens va acompanyar fins coronar la Cornissa. Feia tanta boira que en aquesta foto en Tro gairebé ni s'el veu ;)

Després de coronar la Cornissa vam baixar per la trialera fins arribar a 4 Camins, pujadeta fins a la Roca d'en Toni i pista fins Cellecs per posar unes espelmetes.

Fins i tot vam fer un amic!
A partir d'aquí ens vam endinsar per caminets d'entre els boscos i vam passar per camins molt guapos!
Ens vam haver de posar serios per superar els primers obstacles que trobavam pel camí.

Arribat aquest punt ens van "envaucar" un parell de vegades: tot i que anavam guiats per la última tecnologia vam haver d'obrir camí per sota d'un arbre enorme per tornar enrera després de rodar 10 metres! jejeje! És part de l'aventura!
Aquest fet va marcar un punt d'inflexió tant bestia que fins i tot va canviar el temps i es va posar a ploure! Va ser l'estrena perfecte pel "chubasquero" d'en Tro!

Amb la pluja i el fanguet dels camins es va endurir la tornada fins a Can Gurguí des del golf de Vallrromanes. De baixada s'havia de mantenir la boca ben tancada per evitar empassar-se mig quilo de fang!

Aquí tenim una petita mostra del resultat de la baixada. Sort que no tenim cap imatge del darrera perque era molt desagradable!
Vamos chavales!

No hi ha re que ens aturi!

Les dades aproximades de la sortida són uns 29km amb un desnivell de pujada d'uns 900 metres.

Carles ha dit...

Bikers de Catalunya!

JA LA TENIU AQUÍ!!!!

Així que deixeu de donar pel cul! jajajaja! és broma burtxaires!

Suposo que aquest finde tornem a sortir. Tant si és Dissabte com Diumenge m'apunto a fer una sortideta i a convidar a unes butis de tots aquells que s'apuntin! Evidentment s'ha de pujar en bici i s'ha d'haver rodat com a mínim 25 km en temps record per arribar a temps a Can Gurguí i tenir dret a l'esmorzar!

Plumi ha dit...

Q grande la crònica!!!
Ja era hora de tenir-la!!
Jo m'apunto a sortir, en principi si es dissabte només puc quedar a partir de 9.30 i a Teià...estic liat. Si es diumenge no tinc problema. Ja direu alguna cosa.
Salut Bikers

maite ha dit...

EI!! feia temps que no teniem una crònica tan i tan bona. molt poètica carles, m'ha encantat!!! les fotos són genials, la del gos és molt diver!! no vegis com va quedar la rentadora de sorra també!!
ah! veig que ja surto a la llista de punts(bieeen) ajajajaja

Anònim ha dit...

Q GRANDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quin goig q fa veure tans bikers!!!ara no+ falta los herrero's brothers, el piticli i la maitesita...molt bé nois!!!
k monu el gosset "pulgoso"!

Marc ha dit...

uola, la veritat es que la sortideta va ser super guapa. vam descobrir camins nous gràcies a la tecnologia plumífera (tot i que vam estar perduts durant una estoneta...). El temps no ens va acompanyar massa, xo ho vam superar. Jo la veritat és que vaig acabar petadíssim, les últimes pujades no podia. Aquests cabrons estan tots molt forts!!
Ens ho vam passar super bé, una bona aventura.
Aquest finde repetim, per confirmar si dissabte o diumenge.

Júnior ha dit...

Molt maca la crònica! A l'alçada de la sortida!
Jo posats a escollir prefereixo sortir dissabte que diumenge. Però per tal de continuar sumant punts, no penso faltar a la cita. Ara bé, ja aviso que si sortim diumenge aniré fent la goma.....
Ah! I el gosset es deia Jacky!! Que simpàtic!!

maite ha dit...

eiii! increible pero cierto aquest finde torno de veritat!
així que concretem dissabte o diumenge que m'he de motivar!
jo tb prefereixo que sigui demà...pe`ro ja direu!

Marc ha dit...

dps parlo amb el vicepresident i director comercial plumi, i us confirmem lhorari definitiu de la sortida

per cert sergi i junior us heu de posar una imatge al vostre perfil!!
remeneu una mica k es molt fàcil