divendres, 30 de gener del 2009

PRIMERA SORTIDA DE L'ANY

Abans de tot demanar disculpes pel retard….però clar, en aquell moment no se sabia que era important tenir constància d’una crònica per poder puntuar al biker de l’any….dit això anem per feina.
El dia 3 de gener vam arrancar del Bingo direcció al dipòsit 4 bikers: el Raul, el Carlos, el Plumi i un servidor (Júnior). Érem 4! (4 segons els organitzadors, 2 segons la guàrdia urbana). Per tant, es pot dir que va ser pràcticament una sortida multitudinària, si tenim present el promitg de bikers per sortida...
Vam pujar a un bon ritme fins al mirador de la Vallensana, on uns amables bikers ens van fer la foto oficial de la sortida.
Després d’agafar una mica d’aire, vam enfilar cap al nostre amic dipòsit, tan dur com sempre o més! (la sortida amb dipòsit hauria de comptar doble). La pujada va fer bastant mal dins l’equip biker...
Aquí veiem en Plumi arribant...
Poc després, apareixen els Herrero Brother’s
El Klo donant l’últim cop de ronyó, som-hi!!
El somriure que no falti!
Un cop coronat el dipòsit, vam passar com sempre pel seminari per anar a buscar els nou pins, on novament ens vam fer una fotillo.
Després ens vam plantejar si trencar per Alella o anar fins Teià. En Plumi, com sempre, ens va embaucar per anar a Teià, perquè segons ell “s’hi va carenant”, terme al qual és massa adicte. La seva credibilitat com a guia va quedar en entredit després de tanta pujada, de manera que al final les preguntes del recorregut ja me les feien a mi...
Tot i passar per Teià, la possibilitat de fer unes butis a Can Gurguí ni tan sols la vam mencionar...
Vam tornar, com no, pel passeig marítim amb la calma (aquest cop sense cap llac que ens impedís el pas).
Val a dir que al Klo i a mi se’ns haurien d’afegir un parell de kilòmetres, doncs al portar uns pedals automàtics una “mica durillos” (jo era el primer cop que en portava) per no parar i posar el peu a terra ens dedicàvem a donar voltes....
En fi, sortida maca i ben complerta!

10 comentaris:

Carles ha dit...

Quin ritme de reportatges! Ara ja no en deixem passar ni un!
Aquest blog treu fum!
Demà tornem a sortir plogui, nevi o fagi vent, no?! ;)
De moment hem confirmat: Kp, Plumi, Junior, Rubis i TT. Aviam si els Herrero's brothers són capaços de triar la ruta correcte aquesta ni!
Per cert Junior, aviam quan ens dones la teva adreça mail i t'obrim una conta d'usuari del blog.
Salut bikers!

Júnior ha dit...

Avui mateix m'he fet usuari del blog.......una mica tard pero ja en sóc, jeje. La propera crónica que faci ja la podré firmar jo. I si, demà a veure si podem fer la ruta que té pensada en Plumi, que té pinta d'estar molt xula, amb vent, pluja o el que sigui! Dew!!!

Marc ha dit...

hola jefes!! com arrasseu amb sortides e!! impossible seguir el ritme.
veig uns dardillos del marc jr cap al seu cunyaico molt interessants, fent caliuet!!
sortida molt guapa el dissabte, plumi, stem esperant la crònica.
apa macos

Plumi ha dit...

La crònica es cosa del TT, jo ja li he passat el tema del Gps i en Jr les fotos...estem esperant la crònica
El tema del correu que t'he enviat d'aquell bolg on penjant tracks ho hem d'estudiar per fer-ho, aquell bolg està molt i molt bé.

Marc ha dit...

ei tt k passa amb la crònica!! veig el meu marcador a 0 i això fa mal!! espavila homeeeeeeeeeeeee!!!
per cert sestan gestant nous gadgets pel blog, pròximament novetats!!

maite ha dit...

crònica crònica crònicaaaaaaaaaaaaaaaa

Plumi ha dit...

que passa amb la crònica!!!
I els nous Gadgets per quan????
David i el track de la cursa de Teia!!!
Al Loro!!!

maite ha dit...

això dic jo, al loro! què vol dir que no em poseu a la llista de puntuació dels bikers de l'any i poseu a gent que acaba d'arribar? perdoneu però... me estáis embaucando! i no me gusta!
una mica de respecte crec que em mereixo tot i que fagi temps que no surto eh!!

Carles ha dit...

Tranquis pq avui em curraré la crónica!!!
Per cert Wen, jo et vaig col.locar a la llista pel Biker de l'any des del primer dia. Potser hi ha algun altre biker que t'està fent "la cama" Deu ser per intentar desestabilitzar al Presi! És el que té ser la 1ª dama biker! ;)

maite ha dit...

aix tete... moltes gràcies per la consideració, jo sé que tu em valores.. ajajajaja veig una mano negra... aquest plumilla.... jajajjaaaa