diumenge, 17 de maig del 2009

Imposible is nothing!!!

Títol dedicat al TT que ha fet la pujada que segons en Sergi és impossible, una pujadeta de nivell difícil amb corriols i pedres gegants que el TT s'ha fet d'una tacada i amb problemes amb el canvi de pinyons...


Hem pujat per la mítica pujadeta de Badalona fins la desviació de la Font de l'Amigó amb baixada extreem, és increïble, cada cop que la faig tinc la sensació de morir jajaja.


Hem seguit fins els 9 pins, baixadeta fins a Teià i ja se'ns feia tard i hem baixat per la Pedaltada.


Sortideta ràpida de 01:54:00 hores, de 29.40 kms, amb una mitjana de 15.4 km/h i una màxima de 50.8 kms/h.

6 comentaris:

Marc ha dit...

no dono a l'abast amb tantes sortides i cròniques!!! com us esteu preparant!!

Júnior ha dit...

Felicitats pel doblet! (a què em deu recordar això....)
Esteu els dos bastant xalats eh!! Sort que esteu assegurats, jeje.

Plumi ha dit...

Vaya vaya esteu molt sonats!!!
Que gran que heu doblat, realment esteu molt i molt forts.
Felicitats

maite ha dit...

UALAAAA QUINS MOTIVATS!! JAJAJA MOLT BÉ!
I LA FOTO ÉS MOLT GUAI!

Carles ha dit...

Sortida a gran ritme i amb alguns problemes mecànics!
IMPOSIBLE IS NOTHING ÉS EL LEMA DE L'EQUIP PER LA PEDALS DE FOC!
ÀNIMS DES DE LA SIERRA MADRILENYA!!! Aviam si puc fer algu aquesta setmana!

David ha dit...

Vaig fer el pensament de sortir també el dilluns però va ser impossible, quina pena!!! Però vaig estar amb la Pochita que ara la tinc a casona.