dilluns, 25 de maig del 2009

Les Dos Torres!!!


Dissabte en Plumi i en Jr van fer una sortida des de Badalona, només dos integrants de l’equip van mantenir l’activitat de l’equip, integrants com el TT es reservaven per la Cabreres de l’endemà, però d’altres ja ni tenen excusa… ja fa més d’un més que no se’ls veu per la pista!!!!
La Sortida des de l’hospital de Badalona, i la pujada com sempre en direcció a la Vallensana, la pujada va ser a bon ritme fins el mirador… però a partir d’aquí el ritme el vam acelerar d’allò més i vam arribar a la torre de guaite (la primera) amb un temps record!!! Un cop allí unes fotos i un petit descans que la pujada ha estat dura.


Des d’aquí ens hem tirat per la trialera que baixa pels voltants de la cantera que els meus amics de BadaXtrem em van ensenyar….
Un cop arribem al descansillo de la pujada dels dipòsit baixem cap a la Font de L’Amigó.

Des d’aquí ens hem dirigit cap al Semanari a bon ritme, ja que la calor era moderada però molt portable, gràcies al dia que feia…
Un cop a al Semanari hem creuat la conreria i ens hem dirigit en direcció a Nou Pins… però avui teniem ganes de patir… i ens tirat per el “Frankfurt” per pujar per les “Zetas”
La pujada a les Zetas era imposible de pujar… i aquesta vegada no ha estat per falta de forces, sinó que el terreny estava imposible… la màquina havia passat el dia anterior i el terra era tot ple de sorra i no es podia ni pedalar… tot i això i hem pujat!
Un cop a Nou pins hem pujat al Turó de Galzeran per pujar a la segona Torre de Guaite d’on hem fet varies fotos.

Des d’aquí ens hem dirigit ja fins a Sant Mateu on hem fet la pujada molt i molt forts per després baixar en busca del passeig marítimo on ja hem tornat cap a casa.
Salutacions!

Dades
Distancia total 36.8 km
Temps total: 2.48 h
Velocitat mtija: 12,3km/h
Ascens acumulat: 1100 mts.
2123 calories
Max pendent: 24,9%
Altura Màxima 480 mts.

5 comentaris:

Marc ha dit...

estic en crisis biker, però tornaré... :)

Júnior ha dit...

Sortida molt molt completa! I haig de reconèixer que per seguir el Plumi pujant el dipòsit vaig haver d'apretar les dents...no es tornarà a repetir!!

Xona ha dit...

Kina por k feu..., kualsevol es lia amb vosaltres per fer 30 o 40 kilometres.......
Molt be bikers!!
Kuan vulgueu sortir de passeig j,avisareu!!!
SALUT!

David ha dit...

Molt grande nens, jo avui he sortit pel matí, he sortit desde bdn he baixat fins la font de l'amigó, passant per 9 pins i després he anat a buscar la trialera que hi ha aprop de la casa on hi ha un caball, doncs ja arribant al carrer asfaltat m'he trobat una MEGA SERP verda i groga, QUÉ FUERTE!!!! m'he cagat nen almenys faria 1 metre la molt cabrona que s'ha hagut d'apartar una mica perquè no li esclafés el cap jejjee.

He fet la trialera de la wen i la del arròs i del vuelta pa casita, però per la montanya, com els jefes.

Carles ha dit...

Molt bé equipo! Molt bona la sortida i molt guapo el perfil!
Com sabeu vaig anar a fer la Cabrerès amb els companys de feina!
Allà vaig tornar a trobar alguns bikers coneguts!
En principi tinc el track per si ens animem algun dia!

Salut!