dissabte, 21 de març del 2009

AL VOLTANT D'ÒRRIUS

La sortida d'aquest Dissabte es va començar a preparar la nit de Divendres des de Can Carmela. Potser van ser els extranys brevatges que omplien les copes, potser va ser l'excés de microones de tota la tecnologia que havíem desplaçat, potser va ser una extranya boirina que ens envoltava, o potser va ser l'especial geografia de la Comarca d'en Sam Sagaz. El fet és que AIXÒ NO SERVEIX PER RE! I és que tanta preparació no va servir per poder fer la Pre-històrica, però mentre ho montàvem ens ho vam passar molt bé! ;D Vam sortir des de l'hermita de Sant Bartomeu deu bikers amb molts problemes tecnològics perquè el GPS no trobava la ruta de la Pre-històrica. Afortunadament amb nosaltres venien l'Albert i en Ricard, dos bikers autòctons molt experimentats. Tot un exemple a seguir i a imitar per tots els integrants de l'Equip!
Per primera vegada la sortida va començar amb una llarga baixada. Això que pot semblar un bon començament es va convertir en una baixada de molt nivell, per camins estrets plens de rocs sueltos, arbres al mig del camí i molt, molt tècnica. Així vam arribar fins a la roca de l'oreneta, i des d'allà vam baixar per camins molt més còmodes fins al centre d'Òrrius. Com vam veure que el satèl·lit era incapaç de seguir-nos ens vam posar a les mans de l'Albert i en Ricard, que ens van portar per camins molt durs i a un ritme molt alt. Aquests dos estan a tope!!! ;)
Després de fer la ruta i tornar a Sant Bartomeu (Cellecs) vam decidir que no n'havíem tingut prou i vam repetir un tram de la cursa de Teià de fa dos anys. Al tornar a la pista encara vam rodar en direcció a La Roca d'en Toni, però abans d'arribar a la pista principal vam baixar en direcció d'Òrrius per una baixada molt guapa i on alguns bikers es van dedicar uns piques molt dolços. Per variar era l'Albert qui arribava en primera posició davant del nostre "Pesiden"! ;)

De tornada encara vam tenir ganes d'anar a buscar unes precioses vistes de camí cap al Castell de Burriac. Allà ens vam separar de l'Equip KTM carbon i vam tornar cap a Sant Bartomeu.

Va ser una sortida molt guapa d'uns 40km, descobrint nous camins i tipus de pistes poc habituals a les nostres zones. Esperem repetir ben aviat i inscriure'ns a la pedalada que organitzen els companys de Tribike!

¡¡¡SALUT BIKERS!!!

Carles ha dit...

Yep Tro! Recorda que ets tu qui actualitza el rànking BTP!

Plumi ha dit...

Q grande ja tenim crònica!!!
El tema de anar creixent està guanyant adeptes... des de la sortida Orgasme Biker hem augmentat el nombre de Bikers!!!
Ara ja podem dir que som un equipo!!!
Quin goig topar amb altres Biekrs per les pistes i veure que s'han d'apartat de la nostra trajectòria pq som majoria.... q GRAN!!!!!
Felicitats a tots els integrants de l'equip!!!

Marc ha dit...

jeje, k bona tt!! Estem a tope!!com sempre la sortida va ser molt guapa, està molt bé això de mobilitzar-nos i descobrir nous camins.
El Ricard i l'Albert van ser uns grans anfitrions, a part de ser uns màquines!! Ells tenen un equip biker molt profesional amb socis i tot que paguen una quota, i ens van convidar a la 16a edició de la cursa de cabrils que ells organitzen: http://pedaladadecabrils.blogspot.com/ el proper 26 d'abril a les 9. El equipo biker s'hi apuntarà al complet, per tant hauríem de començar a programar entrenaments per la zona en qüestió. Plumi, tens feina, en base a la web intenta buscar tracks simliars a la cursa per poder temptejar el terreny prèviament. A la web ja hi ha el link per poder inscriure'ns, en parlem aquest dissabte a la sortideta que fem.
Salut bikers

maite ha dit...

QUANTA PENYA!!! QUE GUAI!

Victor ha dit...

Ens haurem d´entrenar ja. Convoquem sortida? Jo voto x dissabte matí. Després tenim calçotada i sentarà millor amb l´esforç previ.

Júnior ha dit...

Les teves introduccions Carles sempre són molt importants! Quin ús de la prosa!

Que no trobéssim el track al GPS va ser una mica "coitus interruptus"... però ens en vam sortir prou bé i va ser una sortida ben bona (excepte la baixada del principi, massa roca pel meu gust).

Per la propera sortida és possible que sigui baixa....però faré gestions per estar lliure el dissabte (que tal com està la classificació BTP, les absències es paguen molt cares!).

Carles ha dit...

M'apunto fijo a la Cabrilenca 2009!!! Ja em reservo aquell finde! És possible que aquest Dissabte no pugui venir però penseu que jo m'hi apunto!

Actualització de rànking JA!!!