dijous, 19 de març del 2009

Convocatòria X Dissabte 21

Hola Companys!!
Convocatòria per dissabte dia 21 a les 9.00h com sempre, ara bé atenció al lloc de sortida!!!!
Sortim des de Sant Bartomeu de Cabanes!!!
Els que sortim des de Bdn hem de buscar una logística per anar plegats, pels despitats... sant Bartomeu éstà molt proper a Òrrius....
Aquí us deixo el desnivell de la sortida que farem... no es molt dura, i el que es millor es per terrenys inexplorats per tots nosaltres.... el recorregut acumula aproximadament uns 34 Km i el temps estimat de durada de la ruta es de 3.00 h.
Us espero Salutacions!!!



4 comentaris:

David ha dit...

Si algú surt desde badalona jo m'hi apunto i si ningú surt desde badalona haurem de quedar que no sé anar a aquest poble, ja direu...

maite ha dit...

sóc baixa (per variar) que disfruteu i no us feu mal!

Marc ha dit...

jo m'apunto, descobrirem nous camins
per anarhi poseu al google maps "sant bartomeu de cabanyes loc: La Roca del Vallès", diu k es triga 31 minuts des de bdn

Carles ha dit...

Jo també m'apunto! Sempre i quan la fàbrica vagi bé i em deixin tenir una guàrdia tranquil·la!