dimecres, 4 de març del 2009

Gran Clàssica!!!


El passat diumenge vàrem fer una altre sortida, aquesta vegada no eram 9 bikers, però el nombre era prou important… ens vam reunir fins a 6 bikers… entre ells el biker de setmana que no podia ser una altre que en Víctor!!!

La sortida com sempre va ser des de la riera de Teià, la hora era l’habitual, les 9.00 del matí… i el que també va ser habitual va ser la manca de puntualitat (la lacra de l’equip), en Plumi i Jr van arribar a les 9.05 i el Trò (sol..on estava la wen…) va arribar a les 9.10… mentre els Herrero’s Brother al complet (triplet!!!) feien temps.

Un cop ens vam equipar vam començar la pujada per la riera en direcció a Sant Mateu, mentre anàvem pujant es gestava el recorregut a dur a terme, i en Klo va proposar arribar-nos fins un destí conegut per molts de nosaltres però no visitat des de feia massa i massa temps, aquest destí no era un altre que anar fins a Órrius!!!

La sortida la vam fer per la pista fins a arribar a coll de porc on un cop allí ens vam dirigir directament cap a Órrius. La baixada cap a Órrius va ser per una pista amb una llarga baixada cap Órrius.

Un cop a Órrius vam anar a veure la font de la plaça, on ens vam fer la foto de rigor... quin clàssic.

La nostra presència va ser testimonial, ja que vam està molt poca estona...i ràpidament ens vam posar mans a la feina i vam tornar a agafar la bici en direcció a la riera d’Órrius. Vam anar pujant en direcció a Céllecs per la pista que vam pujar el dia del temporal del vent, aquesta vegada sense que els arbres ens impedissin el pas per la pista.

Un cop vam arribar a la pista vam decidir tornar pel tram de la Trinxa que dies enrera ja havíem fet. El camí estava ple de fulles i branques per terra... ideal perquè es produeixen les famoses “croquetilles”, en Klo en va ser bona prova. El recorregut era dur i els Km es deixen notar, les pujades comencen a fer-se eternes....

Un cop arribats a Vallromanes ens plantegem la ruta per tornar cap a Teià i després de dubtes tornem via Can Gurguí i des d’allí tornem a la riera de Teià, per acabar la sortida, no sense que al final en Tro rebentés la roda i obligués a passar la bici per una revisió a fons.

10 comentaris:

maite ha dit...

uo! per fi la crònica.
quedi clar que no vaig venir perquè em vaig fotre de lloros en dia abans i tenia el genoll adolorit que flipes, que si no allà em tenieu!
mola mogollón la foto dels herrero's bros. al dolmen!

venga bikerssssss!!!

Anònim ha dit...

Molt bé bikers, k profesionales q steu fets!!fins òrrius, flipo.
Haig d dir q trobo a faltar l'única presència femenina q ve sent habitual...MAITE ala propera et vull veure!!
vaya tela con los herrero's brothers...i pensar q la nit anterior estaven fent-se uns dancings... :D

maite ha dit...

di!!
aquesta sortida és del dia 22 i no vaig anar!!
la setmana passada (el dia del sopar de livano)no vaig faltar!!! el marc ha de fer la crònica, però ni de conya vam anar a òrrius... una altra vegada serà

jeje

Marc ha dit...

uola bikers, va ser una sortideta molt molt guapa!! vam descobrir nous camins i trialeres i finalment vam arribar a orrius.
es una ruta per repetir, molt diver.
TT actualitza'ns els punts, que hi ha hagut queixes al respecte últimament, per part dels herrero's.
Demà publico la crònica del finde passat

Carles ha dit...

Molt bé Plumi! Feia dies que t'esperavam! ;)
Tinc els Dissabtes una mica liats però aniré entrenant per estar a l'alçada de l'Equip!

Per cert Herrero's, no puc actualitzar el rànking BTP fins k no hi hagi crònica!

Salut!!!

Carles ha dit...

Per cert Gordins! Molt millor aquest gràfic del perfil de l'etapa amb alçada i distància! Ets un catacrack!

Marc ha dit...

tt no t'enteres, has llegit la cronica, has posat comentari i no ens has actualitzat el ranking!!! em prenc la llibertat d'actualitzar-lo jo. qui s'han cregut que som!!!!

David ha dit...

Molt bé nois, jo no vaig venir perquè tenia partit a les 17 hores i era tot massa junt, vaig sortir el diumenge, al final no vaig fer la cursa però vaig sortir desde badalona passant per la roca, 9 pins vaig arribar a teià, vaig fer la trialera de la wen vaig pujar mitja corniça i vaig fer la trialera de l'arròs i vaig tornar per montanya fins a badalona, 35 kms molt durs i evidentment RECLAMO EL MEU PUNTET.

maite ha dit...

anbiribirú!! que ens han visitat de d'Iràn!! que foooort!
haurem de buscar un traductor a l'àrab! :D

Júnior ha dit...

Gran crònica i gran sortida! Tot i que quan tanco els ulls encara sento el campanar d'Òrrius!!!
I el gràfic és molt millor així, tenint com a referència els kilòmetres. Quin domini del GPS!