dimecres, 4 de març del 2009

QUI VOL UN MAILLOT???

Aquesta és la proposta del disseny del maillot de l'Equip Biker. Com ja us vaig comentar és un bon maillot amb ribets blancs, algunes petites parts reflectants, cremallera fins al pit, tres butxaques al darrera i una petita amb cremallera tal i com es pot intuir al croquis. És de la casa Sportful i està molt bé. El que no sé és si posarà ACTION a sota on posa equip biker. Ja us ho diré!
El preu del maillot sense res és d'uns 26€, i cada text surt per 1.5€. No hauriem de trigar molt en encarregar-ho, ja que si no haurem de buscar un altra maillot base. És molt important saber quina talla necessitem, ja que una vegada hagin enganxat el que demanem no es podrà canviar. Intentaré demanar alguns maillots pels que dubteu de la talla però no sé si serà possible. Perque tingueu una referància jo gasto una L. Si hi ha algú que no em coneix a fons que no dubti a pendrem mides! ;) Per cert, això és una proposta i si algú té una altra idea només cal que ho digui (text per darrera, publicitat, ...)
Afanyeu-vos per fer la comanda!!!!!

10 comentaris:

Marc ha dit...

Jo m'encarrego una XL per donar cabuda al meu buchecín...

David ha dit...

Jo també vull una XL i aprofito per comentar que jo vaig sortir el diumenge, vaig fer desde badalona fins la trialera de l'arròs i vaig tornar per montanya i reclamo el meu puntet.

Plumi ha dit...

jo dubto amb la talla!!!
tt amb una Xl o L, tu quina faries TT?

Marc ha dit...

david david, com es nota k no t'has llegit els estafatutos bikers!!per a puntuar es necessiten un mínim de 3 condicions: 1 a breaking dance jeje no; 1 fer una convocatoria al biker;2fer una sortidea amb mínim dos bikers; 3 fer la pertinent crònica amb evidències gràfiques, per tant ooooooooo no hi ha punt... :(:(

Marc ha dit...

ei em sembla k hi ha un error als punts bikers, en part per culpa meva, crec que els hem actualitzat 2 cops el tt i jo. reclamao auditoria de revisio, faré un excel de control
apalis

maite ha dit...

eiii! jo sí que no tinc ni idea de la talla! del decath tinc la talla M de nens... aix... comenta-li al tio de laction que et deixi alguns per provar-los!! porfaaa

quin merder amb els punts BTP, és que esteu a la parra!

reclamo uns estatufos escrits ja!

maite ha dit...

eiii i el dibuix esta currat eh! no veas el tete el dissabte passat a casa amb els colorins... jijiji

Júnior ha dit...

Jo sóc poqueta cosa....o sigui que suposo que a mi m'anirà bé la M. Molt xulo el tema de la senyera....m'he emocionat!

Anònim ha dit...

JO tb en vull una!xo si vosaltres no us aclareu amb les talles...imagineu-vos les noies ;) jajajajja!!
jo crec q com la maite una M/S si es d'home??
o potser hi ha tallatge d dona?

andevé q follón

maite ha dit...

hola!
he mirat la web de sportful i tenen un apartat on hi pots encarregar equipacions personalitzades. molt personalitzades i crec que potser venint directament de la fàbrica poden molar molt. hi ha força colors per triar i es poden fer des de samarretes, maillots, coulottes, mitjons, gorres... fins i tot peücs amb els logos que vulguis. m'informo dels preus i tal i us dic alguna cosa!
ah, com venen d'itàlia (són la marca de la sel·lecció de ciclisme i esquí) triguen cinc setmanes des que es fa la comanda en ferm. mínim deu peces que superem de llarg.
apa, no m'enrotllo més