dilluns, 9 de març del 2009

Gran Sortida!!!

La sortida de dissabte dia 06 va comptar amb el debut dins de l’equip Biker d’en Dani!!! nou integrant de l’equip!. Aquest equip cada dia va agafant nous adeptes entre nosaltres (tot i que s’ha de dir que aquesta vegada no vàrem fer el pack de benvinguda (sortida light+ Buti) vam fer la sortida més dura de la temporada amb diferència).

La sortida es va convocar com sempre a les 9.00h riera de Teià, i 6 bikers ens vam aplegar, aquest eram: Tanqueta, Ghost-rieder, Kp, Plumi, Casu, Jr…
Com sempre va haver-hi sms tipus: Bicicleta No!! En klo que es desinfla dins de la classificació del biker de l’any!!! On Tanqueta i Kp posen de manifest que el Biker de l’any estarà molt disputat!!
Un fet anunciat el dia anterior en els comentaris de la convocatòria de la sortida biker es va confirmar, en Victor ha invertit en material Biker i s’ha comprat una bici nova, la Ghost-rieder… i malauradament ens ha deixat la rockieder!!! (R.I.P.)

La pujada des de la riera la vam fer a molt bon ritme, i vam pujar en 16 minuts fins la pista, amb un rendiment sorprenent per part d’en Casu que el va pujar molt i molt bé.

Vist el nivell i les credencials que s’havien mostrat durant la pujada a la pista decidim fer la cursa de Teià del 2007 (gran error per part de la cúpula directiva Biker).
La ruta pren direcció cap a la trialera que ens porta directe a Vallromanes, una trialera que feia dies que no fèiem… la baixada com sempre molt bonica, amb “croquetilla” inclosa per part del debutant Casu (una clàssica). Un cop arribem a Vallromanes i pugem la riera de Vallromanes i en aquell precís instant es disparen les alarmes dins de l’equip.
Ghost Rieder exclama em sembla que he punxat!!! I efectivament després de fer unes comprovacions es confirmen els pitjors presagis… la ghost punxava el dia de la seva estrena… i la sortida quedava a l’aire per que en Ghost no porta càmara de recanvi…. però de sobte en Plumi molt gentilment li ofereix una càmara nova i els seus serveis per la substitució de la càmara, davant la supervisió i aprovació del nostra President que amb el seu saber estar i els seus comentaris ajuda En Plumi a realitzar el canvi de roda en tant sols 10 minuts…

Un cop solventat aquest petit incident ens dirigim en direcció al Golf de Vallromanes, on ens esperava la pujada més dura de la temporada amb rampes de fins el 25 % impressionant!!!
Durant la pujada que la vam fer a diferents ritmes, es van poder sentir comentaris de tot tipus, crits i paraules mal sonants, però el més greu va ser sens dubte que es va demanar el cap del President!!! Amb crits de: Dimisió Dimisió…

L’embaucada aquesta vegada no va ser per part d’En Plumi, sinó que va ser per part d’En KP quan se li pregunta si ja havíem fet tota la pujada…. I ell contesta amb tota rotunditat que ara ja està i ara baixem per una pista guapíssima!!! Després de fer tant sols 50 mts veiem que encara falta unes quantes rampes!!! Una embaucada en tota regla!!
Un cop arribem el cim ens fem aquesta foto amb Montserrat de fons, feia un dia espectacular i la visibilitat era màxima.

Després de la pujada vam baixar per una trialera fins a una pista que ens permetia prendre un decisió que no vam prendre, aquesta era; retallar la sortida i anar en direcció el Dolmen o bé continuar la ruta cap a Vilanova del Vallès.
La decisió com ja hem dit va ser l’errònia i vam anar cap a Vilanova, per una pista amb una baixada molt prolongada i ràpida…. Però tot el que baixa després ho hem de pujar, i aquí va està el problema.

El desnivell acumulat era molt important i les cames d’en Casu mostraven signes de cansament…que es va anar agreujant a mesura que anàvem sumant Km.
La pujada cap Céllecs es va convertir en un patiment per En Casu que li vam fer una bona “put….” Un cop ja a la pista de Céllecs vam prendre direcció a quatre camins, i des d’allí per la pista cap a la riera de Teià.
L’ultima pujada la van fer plegats els grans amics Tanqueta i Casu…. I en aquesta foto podem veure la cara de satisfacció d’en Casu un cop ja sabia que havia fet tota la feina, i tot el que li quedava era disfrutar de la baixada fins a Teià.

Cal destacar que durant la baixada des del transformador fins la riera vam tenir un “conato” amb un cotxe que no ens va cedir el pas i ens aixecava una gran polseguera, fins que el Kp va haver de posar les coses al seu lloc, passant aquell imb….
Salutacions

Júnior ha dit...

Quina rapidesa!! No em pensava que la penjaries avui mateix!!
Realment la sortida va ser durilla...mirant l'altimetria he vist que des de el kilòmetre 12 fins al 18 aprox. va ser tot pujada....(i quina pujada!).
Ara bé, de títol jo hagués posat "tinc el cul com si me l'hagués petat un negre!!! XD. Gran frase en moments de debilitat!

Marc ha dit...

k bona sergi! he vist que has incorporat els tracks per descarregar, grande!la sortida va ser durilla, la veritat que força xunga i amb unes rampes massa dures, però va estar guapa com sempre.el equipo está en forma!!

he actualitzat els punts bikers: per dalt no hi ha hagut canvis, la pujada de la setmana la protagonitza ghost que es col·loca en 5a posició empatat amb el tt i casu entra al ranking

Carles ha dit...

Ja et diiiic!!! Quina mega-crònica! Molt bé Plumi! I amb tracks i tot! Ets una màquina! A partir d'ara ja saps qui s'encarrega! ;)

maite ha dit...

menys mal que no vaig venir perquè m'hauria agafat un patatús! vau passar per la trialera trencaperonés eh..vaya vaya...

bueno, tinc molta informació i molt interessant pel que fa al MAILLOT!!
- la impressió de les lletres i dibuixos és per sublimació de tintes (vamos, sense pegatines ni osties)
- podem fer el disseny que ens dóni absolutament la gana (pel que fa a colors i el que sigui, em deia que com si volem l'arc iris topos ratlles....)
- costaria uns trenta poc euros (comtant en que el maillot val 28.95 i cobren un tant per cent per gestions)
- el plaç d'entrega és de cinc setmanes (en alguna botiga amb la que treballin, basolí mataró ok!)
- també em van dir que daqui poc tindran el mostrari i podem demanarli que ho portin al basolí en qüestió per a provar talles i veure la qualitat (gamma alta alta)

bueno... ahí queda eso
parlem-ne ... jo em puc encarregar del tema fitxer informàtic i tal perquè com més mastegat menys cobren de gestió.

segur que em deixo alguna cosa, però ja tornaré a escriure si cal

David ha dit...

Gran sortida i gran crónica. Jo com ja vaig anunciar vaig anar al OPEN NATURA EL VENDRELL, al arribar vaig fer cua per inscriure'm i quan em va tocar em van dir "ja no et pots inscriure estem a tope" i jo vaig pensar "però quina putada" però vaig fer el circuit igualment fent les avituallaments i tot, va ser un recorregut de 44,00 kms fets en 02:30 h. amb una mitjana de 17.5 kms/h. I fins i tot al final, suposo que no es van donar compte, em van donar la bosseta i tot amb una semarrete i demés. Gran experiència amb un gran ambientillo biker vaig quedar el 90 i pico d'uns 600 participants. La web és http://www.opennatura.com/pedalada.php?p=1 encara no han penjat fotos però suposo que en breu les penjaran. Apa bikers!!!

Plumi ha dit...

be com podeu veure hi ha força moviment en el Blog, i amb novetats tecnològiques només lloades pel presi!!!
Aquest es el nivell mínim que s'ha d'oferir en una crònica pq aquesta sigui puntuable en el Ranquing BTP!!! o sigui que al Loro...

maite ha dit...

ajajajaja sergi la crònica és una canya i que hagis penjat els tracks encara millor. felicitats!!

(ara ja en tens més, de felicitacions)

Carles ha dit...

Ei Plumi, haviam si llegeixes millor els comentaris dels companys!!!